يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۳۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
شایعه شده است که یک تولیدکننده فنلاندی پرفروش‌ترین تلفن همراه جهان را دوباره تولید و عرضه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از گاردین، شایعه شده است که یک تولیدکننده فنلاندی پرفروش‌ترین تلفن همراه جهان را دوباره تولید و عرضه خواهد کرد.
 
 گوشی همراه محبوب دوباره متولد می‌شود
 
هفده سال پس از آنکه این گوشی برای اولین بار عرضه شد، گزارش شده که نوکیا ۳۳۱۰ در راه بازگشت است. یک تولیدکننده فنلاندی به نام HMD Oy Global با در دست داشتن حق انتشار انحصاری بازار برای برند، ظاهرا برنامه دارد یک مدل بهسازی‌شده از این گوشی کلاسیک را در پایان ماه فوریه عرضه کند.

نسخه اصلی نوکیا ۳۳۱۰ در سال ۲۰۰۵ بازنشسته شد و در آن زمان با توجه به ادعای نوکیا، ۱۲۶ میلیون نسخه از این گوشی فروخته شده بود که آن را پرفروش‌ترین تلفن همراه در جهان کرد.

بر اساس گزارش‌ها، این تلفن در ابتدا تنها برای مصرف‌کنندگان اروپایی و آمریکای شمالی در دسترس بوده و هزینه‌ای معادل ۵۹ یورو خواهد داشت که به طور قابل توجهی کمتر از قیمت اصلی آن در سال ۲۰۰۰ و برابر ۱۲۹ پوند است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد مبنی بر اینکه نسخه جدید چه اندازه مشابه نسخه اصلی است، نسخه‌ای که با طول عمر باتری فوق‌العاده، فناناپذیری و بازی اعتیادآور مارپیچش عرضه شده بود.

با انتشار این خبرها مبنی بر عرضه دو مرتبه نوکیا ۳۳۱۰، نظرات متفاوتی مطرح شده، برخی از بازتولید این گوشی نوستالژیک ذوق‌زده‌اند و از طرفی برخی نیز معتقدند بهتر است آنچه مربوط به گذشته است را به حال خود گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها