يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۳۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آشتی ملی در حقیقت چراغ سبز به دشمن است و با آن به آمریکا و غرب پیام دادند که ما در داخل دعوا داریم و متحد نیستیم و اگر ما را تهدید کنید موفق خواهید بود.

به گزارش پایگاه 598، یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد در این شهرستان برگزار شد.

این یادواره به دلیل مخالفت برخی از مسؤولان نظرآباد و استان البرز چند بار تغییر کرد.

حمید رسایی سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به همین نکته اشاره کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.

وی افزود: یک مسؤولی هم برای اینکه چند روز دیگر در این سمت باقی بماند، خوش خدمتی می‌کند و من به این مسؤول می‌گویم شما دیگر از دید مردم، امت حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزل شده‌ای.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز اگر آبرو و عزت و عنوان و جایگاهی داریم، مرهون شهدا هستیم و اگر شهدا و امام شهدا(ره) نبودند ما چیزی نداشتیم. امام(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی که رهبر و بزرگ و مولا و مقتدای ما هستند وقتی به شهدا می‌رسیدند، سر تعظیم فرود می‌آوردند.

 

* فراکسیون امید می‌خواهد طرحی را تصویب کند که هر کس از مسؤولی سوال کرد او را زندان کنند

رسایی گفت: از این پس کسانی که نمی‌خواستند مراسم مربوط به شهدا در نظرآباد برگزار شود، هر جا بروند باید پاسخگوی مردم و امت حزب الله باشند.

وی بیان داشت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسؤولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: باید قدردان کسانی که برای برگزاری مراسم یادبود شهدا تلاش کردند، باشیم و شنیدم که برخی از مسؤولان همین دولت هم پای کار آمدند و کمک کردند تا مراسم شهدا برگزار شود. من فقط از آن دسته افرادی که مخالفت کرده و مانع‌تراشی کردند، گلایه کردم.

رسایی ادامه داد: روی سخن من با آن مسؤول عالی‌رتبه شهر است که این کار زشت را انجام داد و نمی‌خواست مراسم شهدا برگزار شود. کسی که نماینده دولت است در این شهر، باید جلوی در بایستد و دست به سینه باشد و هر کسی که برای مجلس شهدا وارد مجلس می‌شود، را احترام کند.

وی گفت: متاسفانه آقایان می‌ترسند که از دولت در این جلسات انتقادی شود. خوب بگذارید از دولت انتقاد شود. مگر دولت بی عیب و معصوم است که نباید از آن انتقاد کرد. هر کسی که در این مراسم شرکت کرد و کاری انجام داد، اعم از امام جمعه و فرمانده سپاه و مدیرکل و بسیجی و به ویژه من سخنران وظیفه خود را انجام داده‌ایم و هیچ منتی هم سر شهدا نباید داشته باشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهدا که به یادواره‌ها نیازی ندارند و ما به شهدا و این مراسم‌های معنوی نیاز داریم.

رسایی افزود: شهدا بدون هیچ منتی برای دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و کشور و مردم به جبهه‌ها رفتند و هیچ کدام از شهدا به خاطر پول به جبهه‌ نرفتند و حقوق‌های ویژه نگرفتند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای مسائل مالی جمهوری اسلامی را تشکیل ندادیم، گفت: ما برای پول و شکم انقلاب نکردیم، بلکه انقلاب کردیم تا یک مدل حکومتی به جهان معرفی کنیم و به جهانیان بگوییم ای مردم شما مجبور نیستید برای پول و معیشت سر تعظیم در برابر استبداد و استکبار فرود بیاورید و با عزت و سربلندی هم می‌شود زندگی کرد.

 

* وای به حال مسؤولی که از ترس قدرت پوشالی آمریکا مدام عقب‌نشینی کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته وظیفه حکومت اسلامی و نظام اسلامی و دولت و مجلس اسلامی این است که به فکر معیشت مردم بوده و مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

رسایی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌ شهدا لیاقت می‌خواهد، گفت: شهدا عنوان نداشتند و به آنها دکتر و مهندس و مدیرکل و وزیر نمی‌گفتند، اما جایگاه آنها به اندازه‌ای است برگزاری یادواره شهدا لیاقت می‌خواهد و به هر کسی اجازه نمی‌دهند که در این مسیر حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری ملت ایران است و وای به حال مسؤولی که نداند در چه نظامی مسؤولیت گرفته، بدا به حال آن مدیری که رای مردم را گرفته است، اما نفهمد در چه ساختاری مسؤولیت دارد، وای به حال مسؤولی که تهدید دشمن دل و قلب او را بلرزاند و عزت و سربلندی این مردم را بدهد تا در برابر قدرت پوشالی آمریکا سر تعظیم فرود بیاورد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: وای به حال مسؤولی که از ترس قدرت پوشالی آمریکا مدام عقب‌نشینی کند به این امید که آمریکایی‌ها چیزی کف دست او بگذارند. جالب آنکه آمریکایی‌ها هم هیچ اعتنایی به این افراد نمی‌کنند و اگر قرار بود چیزی به چنین مسؤولی بدهند، تاکنون داده بود.

رسایی اظهار داشت: بیش از سه سال است که رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند چشمتان به دست دشمن نباشد و مشکل ما تحریم‌ها نیست و خود را ذلیل نکنید.

 

* رهبری می‌فرمایند ما به آمریکا خوش‌بین نیستیم و در مقابل آن آقا می‌گوید خوش‌بینی و بدبینی معنی ندارد!

وی افزود: سه سال است که رهبری معظم انقلاب می‌فرمایند به آمریکا و مذاکرات و وعده‌ها خوش‌بین نیستیم و آن آقا می‌گوید در سیاست خارجی خوش‌بینی و بدبینی معنی ندارد. شمایی که سه سال و نیم است مردم را گذاشتید سر کار و همه امور کشور را متوقف کردید، بخش‌های مختلف اقتصادی و معیشت مردم تعطیل را تاکید کردید، بیایید به مردم پاسخ دهید که چه کردید در این مدت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آقایان گفتند اگر آب نداریم، اگر هوا آلوده است و محیط زیست از بین رفته، اگر اقتصاد ضعیف است و اگر ... به خاطر این است که ما با کدخدا توافق نکردیم. سه سال و نیم مردم را سر کار گذاشتند تا با کدخدا توافق کنند. آنهم توافقی که ما هر چه داریم به صورت نقد می‌دهیم و طرف مقابل فقط قول نسیه می‌دهد. هر کسی هم که اعتراض کرد با اتهام کاسب تحریم از میدان خارج کردند.

 

* دولت حاضر نیست ثروت وزرایش را مردم بدانند

رسایی گفت: مدام می‌گویند کاسب تحریم، ما هم می‌گویم آقای روحانی شما که ما را متهم به کاسبی می‌کنید، ما همه اموال و دارایی خود را اعلام می‌کنیم و شما هم فقط ثروت یکی از وزرای خود را اعلام کنید و بگویید که ثروت‌های هزار میلیاردی از کجا آمده است. اما دولت حاضر نیست ثروت وزرایش را مردم بدانند. ثروت شخصی برخی از وزرا که یکی و دو تا هم نیست، بیش از هزار میلیارد تومان است.

 

* روحانی در دفاع از برجام تنها مانده است

وی اظهار داشت: امروز دیگر همه مردم فهمیدند که چه خبر است و تنها خود آقای روحانی از برجام دفاع می‌کند و نزدیکانش هم می‌گویند برجام موفق نبوده است. علت دفاع روحانی نیز این است که حرف دیگری برای گفتن بعد از سه سال و نیم دارد و مجبور است از برجام دفاع کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: طرفداران برجام می‌گویند اگر برجام نتیجه نداد، اشکالی ندارد و به جای آن سایه جنگ از سر کشور دفع شده و این هم دروغی بزرگ است.

 

* طرح آشتی ملی چراغ سبز به دشمن است

رسایی تصریح کرد: دشمن مدام ما را تهدید به جنگ نظامی می‌کند، اما تا زمانی که قدرت ایمان در بین جوانان ما وجود دارد، دشمن توان جسارت را نخواهد داشت.

وی افزود: در این شرایط عده‌ای دم از طرح آشتی ملی می‌زنند. این طرح در حقیقت چراغ سبز به دشمن است. با این حرف به آمریکا و غرب پیام دادند که ما در داخل دعوا داریم و متحد نیستیم و اگر ما را تهدید کنید، موفق خواهید بود. دشمن نیز با دریافت چراغ سبز تهدید می‌کند و بعد روزنامه‌ها می‌نویسند اگر به ما رای ندهید، دشمن حمله می‌کند و جنگ می‌شود.

 

* خلق و خوی دولت اشرافی برگشته است

نماینده سابق تهران در بخش پایانی سخنان خود گفت: امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها گفتند نوکر مردم هستیم، اما به دلیل دوری از ارزش‌های انقلاب، خلق و خوی دولت اشرافی بازگشته است و عده‌ای به خود حق می‌دهند که از بالا به مردم نگاه کرده و بگویند حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی حق ما است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
سلام من یک سوال دارم چرا اقای رسایی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها