يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۳۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
احمد مختاری گفت: فیلم "خوب، بد، جلف" چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه به فروش ۱۰۵ میلیون تومان و پنچشنبه ۲۸ بهمن ماه به فروش ۱۹۰ میلیون تومان در تهران رسیده است.

به گزارش پایگاه 598، احمد مختاری، مدیر پخش موسسه هدایت فیلم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین»، با اشاره به فروش فیلم «خوب، بد، جلف» طی دو روز گذشته در کشور گفت: این فیلم چهارشنبه 27 بهمن ماه به فروش 105 میلیون تومان و پنچشنبه 28 بهمن ماه به فروش 190 میلیون تومان در تهران رسیده است.

وی ادامه داد: این فیلم طی دو روز گذشته در تهران به فروش 295 میلیون تومان رسیده است.

مدیرپخش موسسه هدایت فیلم خاطر نشان کرد: فروش این فیلم طی دو روز گذشته در شهرستانها نیز به فروش 85 میلیون تومان رسیده است که در مجموع 380 میلیون تومان رسیده است.

در خلاصه «خوب، بد، جلف» آمده است: «یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست»

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، امیرمهدی ژوله، رضا رویگری، مجید مظفری از جمله بازیگران این فیلم هستند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها