يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۴۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، محسن فروزان بار دیگر موفق شد دروازه‌اش را برابر رقیب صبای قم محافظت کند و یک دیدار دیگر بدون گل خورده را به جا بگذارد.

 دروازه بان شماره 68 صبای قم که در نیم فصل راهی این باشگاه شد، در 6 بازی اخیر شاگردان صبای قم موفق شده 4 بازی بدون دریافت گل را در کارنامه‌اش ثبت کند و نقش مهمی در کنار دیگر بازیکنان این تیم در کسب امتیازات لازم برای عبور از منطقه خطر سقوط ایفا کند. فروزان که فصل گذشته به همراه راه آهن به دسته پایین سقوط کرد، در نیم فصل اول راهی تیم دسته اولی خونه به خونه شد و در ادامه به درخواست صمد مرفاوی در جمع آبی‌پوشان حاضر شد و برابر ماشین سازی، پیکان، ذوب آهن و سایپا توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و امیدوار است با تداوم این روند بتواند رکورد مناسبی از خود به جا بگذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها