يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۴۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
جلد شنبه ایران ورزشی

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، طارمی موقع پنالتی زدن به رامین گفته گل نزنی پایت را قلم می کنم. رفاقت در این تیم موج می زند. ایران ورزشی استقلال را تیم ماه معرفی کرده و از 25 روز رویایی آبی ها مطلبی روی جلد دارد.

تیتر یک آنها اما به قهرمانی تیم ملی کشتی کشورمان در جام جهانی کرمانشاه اشاره دارد.

ایران ورزشی صحبت های برانکو را به شکل دیگری روی جلد دارد. او که همه جا از پنالتی اول سرخ ها گله کرده اینجا گفته از آن لذت برده اما تاییدش نمی کند. صحبت های منصوریان را هم کنار صحبت های برانکو مشاهده می کنید.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها