يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۴۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
چرا الهلال به جای ۸ درصد، ۳۵ درصد سکوها را گرفت؟
کانون هواداران الهلال در کشور عمان اعلام کرد که ۱۳ هزار سکو از ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای بازی با پرسپولیس به الهلال اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه این هفته (3 اسفند) در دیداری حساس در لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الهلال عربستان است.

درحالیکه پیش از این شیوخ عمانی برای خرید بلیت‌های الهلالی‌ها اقدام کرده بودند و کانون هواداران این تیم در عمان مدعی شده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس بیش از 50 درصد ورزشگاه را در اختیار آنها می‌گذارند ولی در جدیدترین خبر اعلام شد که 13 هزار سکو برای هواداران الهلال در بازی مقابل پرسپولیس اختصاص داده شده است.

ورزشگاه سلطان قابوس ظرفیت 34 هزار نفر را دارد و با این اعلام رسمی از سوی باشگاه الهلال مشخص شد بیش از یک سوم سکوها برای عربستانی‌ها اختصاص داده شده است.

بنا به قانون موجود در AFC تیم میزبان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 92 درصد سکوها را در اختیار دارد و میهمان 8 درصد را می‌تواند خریداری کند اما در صورت موافقت تیم میزبان تیم میهمان می‌تواند سکوهای بیشتری را خریداری کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها