يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۵۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ولایت فقیه بدون هیچ هزینه‌ای فتنه‌ها را در نطفه خفه کرده است، گفت: آنهایی که با تهمت و افترا فضا را متشنج کرده بودند امروز در برخی سمت‌های دولتی حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، آیت‌الله سید کاظم صدیقی امشب در یادواره یک‌هزار و 744 شهید شهرستان بابل با محوریت 90 شهید روحانی در مصلی جمعه بابل اظهار کرد: اجتماع بی‌نظیر مردم در یادواره شهدای بابل نشانگر بصیرت و پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب و شهدا است.

وی با بیان اینکه شهید مشهود خداست، افزود: خدا شهدا را آن چنان آراسته و دل‌شان را پرفروغ کرده است که دنیا نتوانست آنها را زنجیر کند و در سن جوانی از خانواده خود گذشتند و به معبود رسیدند.

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فتنه یک امتحان بود، تصریح کرد: بصیرت علمایی که در آن زمان خاص، که زمان غربت ولایت فقیه و زمان امید دشمن بود، توطئه‌ها را خنثی و حماسه 9 دی را خلق کردند.

صدیقی خاطرنشان کرد: آنهایی که در حماسه 9 دی شرکت نکردند مردود شدند و توفیق توبه نخواهند یافت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فتنه‌گران با چه ثروتی فرزندان‌شان را به سفرهای آن‌چنانی می‌فرستند، یادآور شد: هر کسی حاضر به مخالفت با ولایت فقیه نیست، و در هر دلی فتنه و آشوب رخنه نمی‌کند.

صدیقی بیان کرد: کسی که پاک بخورد و عمل صالح انجام دهد رستگار خواهد شد و غذای حرام به وسوسه و گناه تبدیل می‌شود، جوانی که حرام نمی‌بیند اراده در ندیدن حرام دارد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا با بصیرت در خط مقدم از ولایت فقیه قرار دارند، ادامه داد: شهادت یکی از مرموزترین اسرار الهی است که خدا این سر را به هر کسی نمی‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمنان از طریق شبکه‌های مجازی به انواع مختلف تلاش کردند مردم را از ولایت فقیه جدا کنند، اضافه کرد: در شبکه‌های مجازی انواع افتراها را به روحانیت نسبت می‌دهند اما حقیقت روحانیت توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه بدون هیچ هزینه‌ای فتنه‌ها را در نطفه خفه کرده است، افزود: آنهایی که با تهمت و افترا فضا را متشنج کرده بودند امروز در برخی سمت‌های دولتی حضور پیدا می‌کنند.

صدیقی تصریح کرد: آنهایی که درآمد را در گرو دروغ آمریکا می‌دانند باید بدانند بصیرت مردم در میان علما و مسئولان با حمایت از ولایت فقیه شاخصه حق و باطل است.

وی گفت: اگر روزی همه مردم در یک خط رفتند و علی در خط دیگر، مردم باید همه خط‌ها را رها کنند و به دنبال علی بروند چرا که وی عارف است، قدردان شهدا و مدافع حریم حق است و مطمئن باشند هر خطی که وی ترسیم می‌کند او خودش نیست بلکه امدادهای غیبی است که وی را حمایت می‌کند.

 امام جمعه موقت تهران از آیت‌الله روحانی نماینده فقید رهبری به‌عنوان شخصیت کم‌نظیر و مشعل فروزان مازندران یاد کرد و افزود: این شخصیت فرزانه نه تنها خود در جبهه‌های حق و حقیقت در قبل و بعد از انقلاب پیش‌گام بوده است بلکه در محضر این عالم ربانی علمایی پرورش یافتند که با شهادت خود در جبهه‌های حق نقش مهم روحانیت در پیروزی انقلاب را تبیین کردند.

صدیقی در پایان از برگزار کنندگان این یادواره و حضور گسترده مردم در تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب تقدیر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها