أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۵۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در بازی رفت پرسپولیس و نفت تهران، سرخ‌ها به یک پیروزی پرگل و غافلگیرکننده دست پیدا کردند. برتری آسان با سه گل، اتفاقی بود که کمتر کسی پیش‌بینی‌اش را می‌کرد. آن روز آنقدر پرسپولیس خوب بازی کرد که علی دایی هر سه تعویضش را بین دو نیمه انجام داد. سرمربی نفت در پایان آن مسابقه گفته بود اگر امکان انجام تعویض‌های بیشتری داشت، این کار را انجام می‌داد. حالا اما شرایط برای بازی برگشت تا حدود زیادی تغییر کرده؛ چرا که برانکو ناچار است بدون چهار مهره اصلی‌اش به مصاف نفتی‌ها برود. نکته جالب در این مورد آن است که همه عناصر کسب آن پیروزی درخشان در دور رفت، بازی برگشت را از دست داده‌اند، البته غیر از مهدی طارمی! در آن مسابقه گل اول پرسپولیس را حسین ماهینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ماهینی در بازی اخیر با سپاهان سه کارته شد و مسابقه با نفت را از دست داد. گل دوم سرخپوشان در دیدار رفت توسط مهدی طارمی و روی پاس عالی وحید امیری به ثمر رسید که امیری هم سه‌کارته شده و در دیدار برگشت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. گل سوم را هم کمال کامیابی‌نیا در نیمه دوم به ثمر رساند که این بازیکن نیز با محرومیت انضباطی مواجه است و هفته آینده نمی‌تواند برابر نفت به میدان برود. جالب اینجاست که پاس گل سوم را احمد نوراللهی ارسال کرده که طبعا او هم در دیدار برگشت غایب خواهد بود. حالا که نفرین دایی همه بازیکنان کلیدی بازی رفت را از مسابقه برگشت محروم کرده، مهدی طارمی باید مراقب خودش باشد که در این فاصله دچار مصدومیتی، چیزی نشود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها