أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۵۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به معنای نادیده گرفتن خدمات دولت ندانست و گفت: من با افتخار از دولت حمایت کرده و می کنم اما هر جا نیاز به انتقاد باشد هم آن را مطرح می کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، در موافقت با استیضاح عباس آخوندی افزود: ما در جایی که دولت خوب کار می کند از آن حمایت می کنیم و در جایی که اشکال داشته باشد با اعتقاد انتقاد می کنیم.

مقدسی ادامه داد: من همواره بر اساس عقلانیت، منطق و اعتدال مسائل را مطرح می کنم. ما نمی خواهیم بگوییم همه چیز سیاه و یا همه چیز سفید است بلکه واقعیات رو می گوییم.

وی اضافه کرد: ما نباید نگران جراحی در دولت باشیم، اگر استیضاح منجر به جراحی شد، دولت قوام بیشتری می یابد و ما می توانیم اشکالات را بر طرف کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همه دنیا وقتی اتفاقی رخ می دهد، بالاترین مقام و مسئول از مردم عذرخواهی می کنند. زیبنده بود آقای آخوندی بعد از این اتفاقات استعفا می داد و این اقدام او می توانست کاهش آلام خانواده های آسیب دیده باشد نه اینکه مدیرعامل راه آهن استعفا دهد.

مقدسی یادآور شد: تا پایان سال تنها یک ماه باقی مانده و همه قوا باید با تمام توان پیرامون اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گزارش دهند، وزارت راه و شهرسازی چه اقدامی در این زمینه انجام داده است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها