يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۵۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
صالح:
رئیس جمهور سابق یمن تاکید کرد که تجاوز عربستان به یمن با پشتیبانی اسرائیل و در سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های عربستان صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از شبکه خبری المنار، «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور سابق یمن گفت که عملیات موسوم به طوفان قاطعیت عربستان در یمن هیچ دستاوردی نداشته است.

صالح افزود که عملیات طوفان قاطعیت هیچ دستاوردی بجز خونریزی بیشتر، کشتار، قحطی و محاصره همه‌جانبه 27 میلیون یمنی نداشته است.

علی عبدالله صالح در صفحه خود بر روی فیسبوک نوشت: تجاوز عربستان به یمن در برابر دیده جهانیان و در راس آنها سازمان ملل صورت می‌گیرد. سازمان ملل در برابر اقداماتی که با میثاق این سازمان، تمامی قوانین انسانی و بین المللی در تعارض است، سکوت کرده است.

رئیس جمهور سابق یمن تاکید کرد که تجاوز عربستان به یمن با پشتیبانی اسرائیل صورت می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها