أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۵۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
نماینده خمینی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه قبلاً در مجلس در مورد استیضاح‌ها لابی‌گری صورت نمی‌گرفت، از تأخیر چند ماهه در برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه اول اسفند در جلسه علنی مجلس طی تذکری شفاهی با استناد به ماده 203 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: طبق آئین‌نامه هیأت رئیسه مجلس باید استیضاح وزرا را بلافاصله به کمیسیون ارجاع داده و کمیسیون نیز ظرف مدت یک هفته به آن رسیدگی کند؛ حال سوال ما این است استیضاح وزیر راه و شهرسازی چه زمانی انجام شده و چند ماه طول کشیده است؟

وی خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر راه بلافاصله پس از حادثه قطار سمنان به جریان افتاد اما در هیأت رئیسه ماند و به بررسی برنامه ششم توسعه برخورد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه قبل چیزی به عنوان لابی‌گری در مجلس نبود، گفت: این موضوع ممکن است برای استیضاح‌های بعدی نیز پیش بیاید.

بنا بر این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به ابطحی اظهار داشت: شما زود قضاوت کردید و لابی‌گری در کار نبود.

رئیس مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر راه به بررسی لایحه برنامه ششم برخورد کرد و ما صبح تا شب راجع به آن جلسه داشتیم و نمی‌توانستیم برای استیضاح جلسه برگزار کنیم و در این باره هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها