يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۶۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خطاب به آخوندی گفت: شناختی که وزیر بهدشت از راه های مواصلاتی سیستان و بلوچستان دارد از شما بیشتر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: حسینعلی شهریاری نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با استیضاح عباس آخوندی در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: خوشحال هستیم که امروز مشکلات دولت حل شده و دولتمردان امروز در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرده اند.
 
وی با انتقاد از این که در مباحث زیر ساختی و عمرانی در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان از سوی وزارت راه و شهرسازی اقدامی صورت نگرفت است تاکید کرد: آقای آخوندی، قرار بود بندر چابهار را گسترش دهید و امکانات لازم را در این راستا فراهم کنید اما امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس تاکید کرد: شما به خوبی می دانید که با احداث کریدور شمال و جنوب، وضع سیستان و بلوچستان بهتر می شد و زمینه افزایش صادارت ما به افغانستان صورت می گرفت ولی این اقدام از سوی شما در طی 4 سال عملیاتی نشده است.
 
شهریاری تصریح کرد: فرودگاه چابهار امروز تنها کاربرد نظامی دارد و قرار بود که شما فرودگاه جدیدی با توجه به اینکه طرح گسترش بندر چابهار در دستور کار بود را انجام دهید اما اقدامی صورت نگرفته است.
 
وی  گفت: ما برای  حضور سرمایه گذاران بخصوص در بخش خارجی به فرودگاه در بندر چابهار نیاز داشتیم اما چاره ای را برای آن اتخاذ نکردید.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خطاب به آخوندی اظهار کرد: شاید شناختی که هاشمی وزیر بهداشت از راه های استان سیستان و بلوچستان دارد از شما آقا آخوندی بیشتر است چرا که وزیر بهداشت چندین بار به استان سفر کرده است و با وسیله نقلیه به شهرهای مختلف سفر داشته درحالی که آخوندی تا به امروز اقدامی را در راستای سفر به استان سیستان و بلوچستان انجام نداده است.
 
وی تاکید کرد: مشکلات امروز سیستان و بلوچستان در بعد عمرانی و راه های مواصلاتی به گونه ای زیاد است که شاخص های استانی ما از نظر راه ها و بزرگراه ها بسیار پایین است.
 
شهریاری افزود: ما امیدواریم تلاش جدی تری از سوی دولت برای حل این مشکلات صورت گیرد زیرا همان گونه که امام خمینی (ره) در رابطه با جنگ فرمودند ما وظیفه داریم؛ امروز هم نمایندگان در راستای استیضاح آخوندی طبق وظیفه و درجهت حمایت ازحقوق ملت وارد عمل شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها