يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۶۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
یک جوان فلسطینی سخنرانی سفیر جدید آمریکا در تل‌آویو را زمانی‌که وی در حال سخنرانی در مجلس سنای آمریکا بود، بر هم زد.
به گزارش پایگاه 598، ایلنا به نقل از روسیا‌الیوم، یک جوان فلسطینی سخنرانی «دیوید فریدمن» سفیر جدید آمریکا در تل‌آویو را زمانی‌که وی در حال سخنرانی در مجلس سنای آمریکا بود، بر هم زد.

طبق این گزارش، سفیر آمریکا، روز گذشته در بخشی از سخنان خود در کمیته روابط خارجی سنا گفت: «در قبال راه‌حل تشکیل دو دولت ابراز تردید کرده‌ام فقط به این دلیل که من احساس کردم ملت فلسطین به تروریسم پایان نمی‌دهند و اسرائیل را به عنوان دولت یهودی قبول نمی‌کنند.»
 
در همین بین، یک جوان فلسطینی در سالن مجلس، پرچم فلسطین را بالا برد و خطاب به فریدمن گفت: «آقای فریدمن همچنین گفت که آوارگان فلسطینی حقی در سرزمین خودشان ندارند و آنها هیچ رابطه‌ای با فلسطین ندارند.»

این جوان فلسطین افزود: «پدربزرگ من توسط اسرائیل بیرون رانده شد ولی، آقای فریدمن! من اینجا پرچم فلسطین را پشت سر تو بالا می‌برم ... آقای فریدمن! ما پیروز خواهیم شد، ما آنجا بودیم و آنجا خواهیم ماند. فلسطینیان در فلسطین خواهند ماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها