أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۶۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایران را متهم کرد که در تلاش برای دستیابی به موشکهای بالستیک قاره پیما با قابلیت رسیدن به آمریکاست.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از یورونیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز آمریکا اعلام کرد که تل آویو و واشنگتن «ماموریت بزرگی» برای مقابله با تهدیدات ایران در پیش رو دارند.

نتانیاهو که پنجشنبه شب مهمان  فاکس‌نیوز بود با انتقاد از عملکرد دولت اوباما و توافق هسته‌ای ایران و جامعه جهانی گفت: «توافق (برجام) اساسا می‌گوید که امروز بمبی در کار نیست اما در سال‌های آینده [ایران] صد بمب خواهد داشت.»

نتانیاهیو در این مصاحبه همچنین با اشاره به توسعه برنامه موشکی ایران مدعی شد: «آن‌ها می‌خواهند موشک‌های بالستیک قاره پیمایی با قابلیت رسیدن به کشور شما [آمریکا] داشته باشند. ایرانی‌ها باور دارند که رهبری دنیا برایشان مقدر شده است. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند هرکس با آن‌ها مخالف باشد را تحت انقیاد درآورند یا بکشند. ایرانی‌ها برای به دست آوردن لوازم [چنین تفکری] تلاش می‌کنند.»

روابط تل‌آویو و واشنگتن در دوره باراک اوباما به شدت سرد شده بود. هم‌اکنون و با روی کار آمدن دونالد ترامپ اسرائیل امیدوار به باسازی مناسبات دوجانبه با آمریکا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها