أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۷۰۶
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
مربی پرتغالی سابق پرسپولیس قرار نیست کوتاه بیاید و برای مسئولان باشگاه سرخ پیغام فرستاده: «تا آخرین دلار پولم را از شما می گیرم!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، در حالی که درخبرها آمده بود باشگاه پرسپولیس تهران با مانوئل ژوزه به توافق رسیده تا با پرداخت بخشی از قراردادش شکایت خود را پس بگیرد اما علی اکبر طاهری این خبر را کذب خواند.

 

یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد که خود ژوزه به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

 

ظاهرا وکلای باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده اند که ژوزه با دریافت 50 درصد از طلبش (بخوانید 4 میلیارد تومان) رضایت داده و پرونده شکایت خود را ببندد اما مربی پا به سن گذاشته پرتغالی مخالف کرده و گفته است: «تا آخرین دلار پولم را از طریق فیفا از باشگاه پرسپولیس خواهم گرفت!»

 

گفتنی است پرونده شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس در حال حاضر در دادگاه CAS در جریان است و پیش بینی می شود رأی هم به نفع این مربی پرتغالی صادر شود.



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها