يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۷۰۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: «ما به نورافکن فهماندیم که استقلال جایگاه بزرگان است و برای اینکه جانشین بزرگان شود، باید بزرگی کند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در پنج سال اخیر بازیکنان جوان زیادی در تمرینات استقلال شرکت کردند که بعدها برای خودشان بازیکن مشهوری شدند. برخی از آنها توسط مربیان استقلال نادیده گرفته شده و برخی از بازیکنان نیز اکنون با پیراهن استقلال خودنمایی می‌کنند.

 

میرشاد ماجدی، سرپرست پیشین تیم استقلال درباره حضور امیدنورافکن در این تیم اظهار داشت: «نورافکن چهار سال پیش سن و سال کمی داشت. همان زمان تشخیص دادیم که او بازیکن بزرگی خواهد شد. او با پیراهن استقلال یکی دو بازی هم انجام داد. در یکی از بازی‌های دوستانه استقلال نسبت به تعویضش معترض شد و امیر قلعه‌نویی به ما گفت که به این بازیکن بگوییم در تمرینات شرکت نکند. قلعه‌نویی اعتقاد داشت که نورافکن باید رفتار پرخاشگری‌اش را کنار بگذارد. پس از این اتفاق، نورافکن عذرخواهی کرده و قلعه‌نویی قبول کرد که به تمرینات بازگردد. بحث ما انتقاد از این بازیکن نیست، ما به او فهماندیم که استقلال جایگاه بزرگان است و برای اینکه جانشین بزرگان شود، باید بزرگی کند.»

 

وی در مورد حضور برادران محمدی و اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی و او مانع پیوستن آنها به استقلال شدند، تصریح کرد: «برخی مواقع حرف‌هایی را برای تحریک کردن مطرح می‌کنند و طوری داستان را جلوه می‌دهند که خودمان به اصل ماجرا شک می‌کنیم. دو روز قبل از اعزام‌مان به ترکیه، یکی از برادران محمدی به باشگاه آمد و گفت که من را با خودتان ترکیه ببرید. او مدعی بود که با قلعه‌نویی هماهنگ کرده که با استقلال به ترکیه برود. با قلعه‌نویی تماس گرفتم و اعلام کردم که تیم بسته شده و اسامی را داده‌ایم و امکان ندارد 48 ساعته نام کسی را وارد کنیم. ایشان هم گفت که پس از پایان اردوی ترکیه، محمدی در تمرین شرکت کند. محمدی هم گفت که مدارکم را بدهید تا دوباره به راه‌آهن برگردم.»

 

سرپرست پیشین تیم استقلال خاطرنشان کرد: «قرار نیست بازیکنی که 17 ساله است، برای باشگاه استقلال شرط بگذارد. اینکه بازیکنی پنج سال دیگر فوتبالیست خوبی می‌شود، دلیلی بر این نیست که بازیکن‌سالاری شود. بازیکن نباید بگوید که چون من را ترکیه نمی‌برید، دیگر به استقلال نمی‌آیم. ضمن اینکه سرمربی تعیین کرده که چه کسی باشد و چه کسی نباشد.»

 

ماجدی در رابطه با حضور علی علیپور، مهاجم فعلی پرسپولیس در تمرینات استقلال گفت: «او به محل تمرین آمد، اما با استقلال تمرین نکرد. علیپور با قلعه‌نویی صحبت کرد و سرمربی تیم هم تعیین کرد که در تیم دیگری بازی کند.»

 

وی با اشاره به حضور محمد انصاری، مدافع پرسپولیس در تیم استقلال گفت: «انصاری جزو بازیکنان زیر 23 سال بود و یک سال هم در تمرینات حضور داشت. فکر کنم او برای دوران خدمت سربازی راهی فجرسپاسی شد. حضو بازیکنانی چون محمدی، علیپور و انصاری برای زمانی بود که استقلال قهرمان لیگ برتر شد. در آن زمان، بازیکنانی چون مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام جزو بهترین‌های استقلال بودند و نمی‌توانستیم آنها را با این بازیکنان یکی کنیم. در آن زمان بازیکنان جوان جایگاهی نداشتند. مثل این می‌ماند که زمانی که لیونل مسی 12 ساله بود، مارادونا برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کرد. مسلماً در آن برهه همه مارادونا را انتخاب می‌کردند.»

 

سرپرست تیم پیشین استقلال در خصوص موفقیت‌های اخیر استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: «مهم‌ترین موضوع جوانی، جنگندنی و دوندگی بیش از حد بازیکنان بود. به لحاظ روحی - روانی تیم را جمع کردند و خدا هم کمک کرد. اکنون به شرایطی رسیده‌اند که وقتی استقلال گلی می‌زند، همه برای محافظت از آن تلاش می‌کنند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها