کد خبر: ۴۱۳۷۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
یکی از موضوعاتی که موجب گلایه مندی مردم از مسوولان است فاصله گرفتن سطح زندگی آنها از سطح زندگی عموم مردم است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه صبح نو، یکی از موضوعاتی که موجب گلایه مندی مردم از مسوولان است فاصله گرفتن سطح زندگی آنها از سطح زندگی عموم مردم است .
 
گرچه در میان مسوولان نظام همچنان کسانی هستند که به ساده زیستی پایبندند و چرب و شیرین مسوولیت، زندگی آنها را متحول نکرده است اما با کمال تأسف این افراد اندک‌اند و در مقایسه با سال‌های اول انقلاب تعداد آنها در اقلیت قرار گرفته‌است. رفتار مسوولانی که در سال‌های اول انقلاب شبانه روز در خدمت مردم و انقلاب بودند و آن گاه با اصرار و در حد رفع احتیاج، حقوقی اندک دریافت می‌کردند امروز دیگر برای نسل اول و دوم انقلاب فقط یک خاطره است و نسل‌های بعدی به زحمت چنین خاطراتی را باور می‌کنند. ساده زیستی شهید رجایی و اعضای کابینه او با رئیس جمهور و وزیران کابینه کنونی فاصله‌ای باورنکردنی دارد.
 
کافی است به جلسه استیضاح روز گذشته مجلس بنگریم و حاشیه‌های زندگی و مسوولیت وزیر امروز را که در نطق برخی نمایندگان به آن اشاره شد با زندگی و کار وزیران دهه اول انقلاب مقایسه کنیم، آن گاه متوجه این اختلاف فاحش خواهیم شد که زندگی مسوولان امروز چقدر از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب فاصله گرفته است . فاصله‌ای نگران کننده که متاسفانه برخی از مسوولان دیگر حرف و درد مردم را متوجه نمی‌شوند.
 
وزیرانی که امروز از سرمایه هزارمیلیاردی آنها سخن گفته می‌شود و یا مدیرانی که وقیحانه حقوق نجومی را حق خود می‌شمارند و همین مدیران خائن و نالایق دردمندانه توسط مقامات بلندپایه دولت ذخیره نظام خوانده می‌شوند، مسلماً هیچ نسبتی با مردم و مشکلات آنها احساس پیدا نخواهند کرد؛ نه تنها با مردم که با این نظام الهی که امام عزیز پایه‌های آن را بر دوش کوخ نشینان بنا نهاد و فرمود یک موی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان نمی‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها