يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۷۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
عضو شورای ملی زعفران از افزایش قیمت این محصول در بازار خبر داد و گفت: عرضه زعفران در بورس تنها به نفع دلالان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، عضو شورای ملی زعفران از افزایش قیمت این محصول در بازار خبر داد و گفت: عرضه زعفران در بورس تنها به نفع دلالان است.
 
علی حسینی با بیان اینکه هم اکنون بازار زعفران از ثباتی نسبی برخوردار است، اظهارداشت: به دلیل عرضه زعفران در بورس کالا، طی روزهای اخیر قیمت این محصول بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزارتومان در هرکیلوگرم افزایش یافته است.
 
وی حداقل قیمت طلای سرخ را بین چهار میلیون و ۵۰۰ تا چهارمیلیون و ۶۰۰ هزارتومان و حداکثر قیمت آن را بین ۵ میلیون و ۸۰۰ تا ۵ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد.
 
عضو شورای ملی زعفران درباره عرضه این محصول در بورس کالا نیز توضیح داد: عرضه زعفران در بورس تابع شرایطی است؛ به‌عنوان مثال کشاورزانی که بین ۲ تا ۳ کیلوگرم محصول دارند، نمی‌توانند آن را در بورس عرضه کنند؛ این کار فقط برای دلالان و افرادی که زعفران را خریداری و دپو می‌کنند، راه را هموار می‌کند و به نفع آنان است.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها