أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ گفت که بودجه‌ریزی عملیاتی در دولت یازدهم استارت خورده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ گفت که بودجه‌ریزی عملیاتی در دولت یازدهم استارت خورده است.
 
رحیم زارع که به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه ۹۶ در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس سخن می‌گفت، اظهار کرد: در بودجه ۹۶ سهم بودجه عمرانی روستاهای افزایش یافته، همچنین سهم آموزش و پرورش که در بودجه سال ۹۳، ۱۵ هزار میلیارد تومان بود به بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان یعنی ۲.۳ برابر افزایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه در بودجه ۹۶ یک کار عملیاتی صورت گرفته، ادامه داد: از ابتدای انقلاب آرزوی ما بودجه ریزی عملیاتی بوده اما متأسفانه وضعیت بودجه به همین شکل ادامه پیدا کرده است. می‌توان گفت که استارت بودجه ریزی عملیاتی در این دولت خورده است.
 
نماینده مردم آباده در مجلس ادامه داد: سهم نفت در بودجه سال گذشته به ۲۵ درصد کاهش یافت و حالا که وضعیت فروش نفت بیشتر شده سهم نفت در بودجه هم قدری افزایش یافته است. ما نمی‌توانیم در این رکود کشنده فقط به سمت مالیات برویم. اما ان‌شاءالله در سال‌های آینده سهم نفت را کاهش خواهیم داد.
 
زارع با اشاره به پیش‌بینی سهم ۳۰ درصدی صندوق توسعه ملی از بودجه سال ۹۶ خاطرنشان کرد: ما تا جایی که توانستیم بودجه ۹۶ را با برنامه ششم تطبیق دادیم و مواردی از جمله حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و هدفمندی یارانه‌ها و همچنین معافیت مالیاتی برای حقوق‌های زیر ۲ میلیون تومان را در این بودجه پیش‌بینی کردیم.
 
این عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق در پایان اختصاص اعتباری از منابع صندوق توسعه برای تقویت بنیه دفاعی، آب روستایی و آبیاری قطره‌ای را از جمله ویژگی‌های بودجه ۹۶ عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها