يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۷۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
دستگاه امنیتی یمن117 بمب را در ژانویه (دی) گذشته در چند استان یمن کشف وضبط و29 تروریست را که در بمب گذاری ها دست داشتند، دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، یک منبع امنیتی گفت: بمب های مذکور دراین مدت در بازارهای عمومی و در نزدیکی بیمارستان ها، مدارس، خیابان های شلوغ ومراکز تجاری به علاوه بزرگراه ها به هدف حمله به شهروندان بی گناه ، کودکان، زنان همچنین شخصیت های نظامی، امنیتی و اجتماعی یمن قبل از انفجار کشف شد.

این منبع افزود: دستگاه های امنیتی با کشف این مقدار بمب جان صدها بی گناه را نجات داده ضربه محکمی به تروریسم و آنها وارد ساختند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات شماری از تروریست ها هنگام انتقال بمب ها و یا در حین تلاش برای حمله به پست های بازرسی سوار بر خودرو یا موتورسیکلت کشته شدند.

گذشت دو سال از تجاوز زمینی هوایی دریایی عربستان وهمراهیانش به یمن ومحاصره ظالمانه این کشور علاوه بر بیش از 12 هزار کشته وهزاران زخمی موجب تخریب زیر ساخت ها وتقویت تروریست های داعش والقاعده به دلیل بهره مندی از کمک های مالی وتسلیحاتی مستقیم عربستان به آنها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها