أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۸۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
در پی خسارت وارده سیل های اخیر به خطوط لوله گاز استان های ایلام و لرستان، کرمانشاه و کردستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بیمه ملت به شرکت انتقال گاز ایران12،467،043،546ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در پی بارش باران های سیل آسا و جاری شدن سیل در استان های مذکور، خسارت هایی به مناطق مسکونی و تاسیسات و زیرساخت های شهری از جمله شبکه انتقال گاز شامل لوله های گاز و تلمبه خانه ها وارد شد. خطوط لوله در مسیر این استانها در جریان سیل، دچار آسیب وخسارت شد. پس از اعلام این خسارت و تشکیل پرونده، شرکت بیمه ملت با انجام کارشناسی های لازم، مبلغ 12،467،043،546 ریال را به شرکت انتقال گاز ایران پرداخت کرد.

لازم به ذکر است که کلیه خطوط و تاسیسات انتقال گاز در سراسر کشور تحت پوشش شرکت بیمه ملت قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها