کد خبر: ۴۱۳۸۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
بزرگنمایی عجیب فدراسیون تیراندازی با کمان برای یک موفقیت ساده
فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی از کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی خبر داد که ملی‌پوشان ایران در فستیوال شرکت کرده بودند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان در حالی هفته گذشته در لاس‌وگاس برگزار شد که دقیقا در روز مسابقه ویزای ملی‌پوشان کماندار ایران صادر شد و ورزشکاران کشورمان در حالی به محل مسابقات رسیدند که یک روز از شروع این رقابت‌ها گذشته بود به همین دلیل مجید کیانزاد در رده سنی بزرگسالان شانس حضور در مسابقات را پیدا نکرد.

البته عدم حضور کیانزاد در این مسابقات کاملا مشخص بود، حالا چرا فدراسیون بازهم در این خصوص هزینه کرده سوالی است که پاسخی برای آن وجود ندارد.

اما موضوع اصلی در اعزام کمانداران مدال‌های رنگارنگی بود که ملی‌پوشان در مسابقات جهانی گرفتند!

زمانی که وزارت ورزش در اقدامی جالب و البته عجیب، با ذوق زدگی زودتر از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان خبر مدال‌های جوانان و نوجوانان را در مسابقات جهانی منتشر کرد، این در حالی بود که سایت فدراسیون جهانی هیچ خبری در این باره منتشر نکرد و به نظر می‌رسید فدراسیون تیراندازی با کمان برای اینکه به خبر خود سندیت بدهد، در ابتدا خبر را به وزارت ورزش داد تا این خبر جنبه کاملا رسمی داشته باشد!

البته کسب مدال‌های رنگارنگ توسط نوجوانان و جوانان ایرانی خبر درستی است و ما هم منکر آن نمی‌شویم، اما خبر درست این است که این مدال‌ها در مسابقات جهانی کسب نشده و کمانداران دختر و پسر ایران این مدال‌ها را در فستیوال که در حاشیه مسابقات جهانی برگزار شده، کسب کرده‌اند که ورزشکاران شرکت کننده از ایالت‌های مختلف آمریکا و یک ورزشکار از مکزیک، کانادا و ژاپن بوده‌اند.

نکته جالب دیگر که به نظر می‌رسد اوج فریبکاری فدراسیون تیراندازی با کمان مربوط به این موضوع است که محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت‌وگویی مدعی شد این افتخار در بین 46 کشور جهان کسب شده است در حالی که تمامی ورزشکاران شرکت کننده از ایالت‌های مختلف آمریکا بوده‌اند!

خبری که به اشتباه به عنوان مدال‌های رنگارنگ ایران در مسابقات جهانی داخل سالن لاس‌وگاس منتشر شد، بازتاب گسترده ای داشت و حتی سبب شد تا وزیر ورزش و رئیس‌جمهوری کشورمان پیام تبریکی را در این خصوص منتشر کنند.

روحانی با اشتباه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان دچار اشتباه شد و پیام تبریکی در فضای مجازی منتشر کرد که امروز این سوژه جعلی بدل به تیتر رسانه های داخلی و خارجی شد.

 

 

البته شجاعی در گفت‌وگوی تلویزیونی نیز زیر بار این موضوع نرفت و تاکید کرد رسانه‌های معاند چنین خبرهایی را منتشر کردند در حالی که سایت فدراسیون تیراندازی با کمان آمریکا اسامی برترین‌ها را اعلام کرده که تصویر آن را در زیر می‌بینید:

با وجود این دلایل متقن شجاعی باز هم زیر بار این موضوع نرفته و با اصرار عجیبی می کوشد به مدال های کسب شده در رقابت‌های فستیوال، اتیکت جهانی الصاق کند تا از این راه برای خود و فدراسیون متبوعش اعتبار و افتخار کسب کند. رفتاری که از این مدیر پرحاشیه مسبوق به سابقه است و در طول دوران صدراتش در فدراسیون از او سراغ داشته ایم. شجاعی که در دو سال ابتدایی ریاستش همزمان خزانه‌داری کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت و با وجود دوشغله بودن حاضر نبود تا یکی از این پست‌ها را رها کند و سرانجام زیر فشار سازمان بازرسی با اکراه از خزانه‌داری کمیته کنار رفت تا ثابت کند منفعت فردی را به مصالح جمعی ترجیح می دهد. بزرگنمایی یک موفقیت ساده در فستیوال جهانی و بازتاب آن ثابت می کند که شجاعی به نشستن در تیتر اخبار علاقه وافری دارد حتی با وارونه‌سازی واقعیت!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
عیبی نداره کدخدا هم دیروز به تبع یک روزنامه در مورد حمله تروریستی به سوئد اشتباه کرد.
وقتی که یک آدم مودب اشتباه کنه از دیگران چه انتظاری دارید ؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها