يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
پاسخ دکتر وحید یامین پور به جنجال سازی رسانه های بیگانه:
هرچند نمی دانم دقیقا چه کسی و از طرف چه کسی بختیار را به درک واصل کرد ولی قطعاً برخلاف سلطنت طلبان و فتنه گران از این اتفاق خوشحالم. کما اینکه عماد مغنیه، سمیر قنطار، مصطفی مازح، حسین همدانی، قاسم سلیمانی و هر جوانمرد دیگری که برای پاک کردن زمین از لوث وجود داعش و منافقان و فتنه گران مجاهده کند، را قهرمان و واجب التعظیم می دانم.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - اول: زمانی که حکم ارتداد سلمان رشدی از طرف امام خمینی(ره) صادر شد بسیاری از نفوذی ها فریاد زدند که امام با این کار ایران را رسماً به عنوان تروریست معرفی می کند و این یعنی افزایش فشارهای بین المللی به ایران. ولی امام و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب هیچگاه از این حکم عقب نشینی نکردند و رسماً برای به درک واصل کردن سلمان رشدی جایزه تعیین شد. این واکنش قاطع بی شک به عنوان یک مولفه ی مهم در نمایش قدرت انقلاب اسلامی به حساب می آمد.

جمهوری اسلامی هیچگاه از این استراتژی عقب نشینی نکرد و هنوز هم عکس مصطفی مازح شهید لبنانی اولین کسی که در ماموریت به جهنم فرستادن سلمان رشدی به شهادت رسید زینت بخش دیوارهای شهر تهران است.

دوم: شاپور بختیار پس از خروج از ایران فعالیتهای گسترده ای علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد. رادیو فردا در سالمرگ شاپور بختیار بر اساس اسناد آرشیو ملی بریتانیا افشا کرد که «بختیار برای مبارزه همه جانبه علیه نظام جمهوری اسلامی به یک منبع تمام نشدنی دست یافته بود. او مستقیما با صدام همکاری می کرد و توصیه‌های او در حمله به ایران بی‌تاثیر نبوده است. بختیار حتی در روز حمله عراق به ایران خود شخصا در عراق بوده است».

بختیار همانند مسعود رجوی رسماً با قاتلین مردم ایران متحد شده بود و طبعاً او نیز همانند رجوی و سایر منافقین تفاوتی با بعثی ها نداشت و باید از جلوی ملت برداشته می شد. هرچند ماموریت انیس نقاش موفقیت آمیز نبود و نقاش در همان عملیات دستگیر و به حبس ابد محکوم شد ولی شاپور بختیار در عملیات دیگری که معلوم نیست چگونه و به دست چه کسی صورت گرفت، به سزای اعمالش رسید.(انیس نقاش هشت سال پیش جزییات این پرونده را با خبرگزاری ها در میان گذاشته و این پرونده ی محرمانه و ناگفته ای برای جمهوری اسلامی نبوده است.)

سوم: گروهی از فتنه گران که ماهها به بی آبرویی و هتک حیثیت نظام و انقلاب مشغول بودند و رهبر انقلاب درباره آنها تعابیر چون بی حیا، لوده و نانجیب را بکاربرده اند، اکنون مدعی حفظ آبروی نظام شده اند؛ آنهم با استناد به شبکه سعودی العربیه. همان شبکه ای که تمام قد در جریان فتنه حامی آنها و بلکه خانه ی آنها شده بود. اینها همانها هستند که با اتهاماتی مثل تقلب در انتخابات روزانه چندین خبر برای رسانه های سعودی و اسرائیلی دست و پا می کردند.

هرچند نمی دانم دقیقا چه کسی و از طرف چه کسی بختیار را به درک واصل کرد ولی قطعاً برخلاف سلطنت طلبان و فتنه گران از این اتفاق خوشحالم. کما اینکه عماد مغنیه، سمیر قنطار، مصطفی مازح، حسین همدانی، قاسم سلیمانی و هر جوانمرد دیگری که برای پاک کردن زمین از لوث وجود داعش و منافقان و فتنه گران مجاهده کند، را قهرمان و واجب التعظیم می دانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها