يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۰۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
علی مطهری در پاسخ به حمیدرضا مقدم‌فر گفت که نام ۱ نفر از ‌آن ۱۱۰ نفر را که مدعی شده بود در سال ۸۴ به‌خاطر دخالت در انتخابات محکوم شده‌اند، نمی‌داند.
به گزارش پایگاه 598 ، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی چندی پیش در خاطره‌ای که از آیت‌الله هاشمی نقل کرده، ادعا کرده بود که آیت‌الله "2 بار" به او گفته بود "بعد از انتخابات سال ٨٤ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و 110 نفر از آنها به زندان‌های کوتاه‌مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم".

پیرو این ادعا، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش مدیران استانی خبرگزاری تسنیم گفته بود که "به نظر می‌رسد کار آقای علی مطهری بعد از خلاف‌گویی‌ها و بی‌بصیرتی‌های سابق، به هذیان‌گویی‌های عجیب و غریب هم کشیده شده است".

مقدم‌فر در همین زمینه خطاب به علی مطهری گفت: "ما 109 نفر را فاکتور می‌‌گیریم، شما فقط یک نفر از آن 110 نفر را که در دادگاه محکوم شده است، به ما معرفی کن!".

در پی این سخنان مقدم‌فر، علی مطهری امروز در گفت‌وگویی با یک خبرگزاری دولتی اذعان کرده است که حتی نام یک نفر از آن 110 نفر را هم نمی‌داند.

او برای حل این مسئله پیشنهاد کرد که از طریق احضار روح آیت‌الله هاشمی از خود ایشان پرسیده شود که نام آن 110 نفر چیست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
درود بر مطهری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها