يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۰۴۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: کشورهایی که قرار بود در پسابرجام اقتصاد ایران را نجات دهند امروز خود گرفتار بدترین مشکلات اقتصادی هستند و اقتصاد آنها در حال فروپاشی است.

به گزارش پایگاه 598، حسن عباسی امشب در همایش «فتنه‌های عصر فاطمی و فتنه‌های عصر ما» که در هیأت فاطمیون این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: واقعه دلخراشی که در خوزستان رخ داده، مضاف بر مشکلات اقتصادی، اشتغال و ... نشان می‌دهد که با بن‌بست‌هایی مواجه هستیم و برای خروج از این بن‌بست‌ها هیچ راهی غیر از تأسی به سیره ائمه اطهار(ع) وجود ندارد.

وی ادامه داد: این نخستین بار است که یک حکومت دینی به مدت 38 سال است برای استقرار دین و مذهب تلاش می‌کند و این مسأله در حکومت هیچ یک از پیامبران و ائمه وجود ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی تداوم این حکومت دینی و اسلامی، وجود مردم است، پایگاه اصلی ظهور نیز همین مردم خواهند بود که 38 سال است حکومت اسلامی را پابرجا نگه‌ داشته‌اند.

عباسی با بیان اینکه فتنه‌ها همواره در تمام دوران وجود داشته، تصریح کرد: همه فتنه‌ها آزمون‌های الهی هستند که برای تشخیص افراد خوب و بابصیرت و آگاه از افراد غیر مؤمن و نااهل است.

وی متذکر شد: امروزه جمهوری اسلامی نیز از آنجا که یک ملت بیرقی را بلند کرده 38 سال است در معرض انواع فتنه‌ها قرار دارد. جنگ، تحریم‌های اقتصادی، فتنه سال 60 و عزل بنی‌صدر، فتنه 78 و فتنه 88 همه از جنس این آزمون‌های الهی است.

این کارشناس مسائل استراتژیک یادآور شد: خوشبختانه ایران اسلامی علاوه بر پشت سرگذاشتن موفق این فتنه‌ها، برای نجات دیگر ملت‌ها نیز تلاش کرده و به فکر مظلومان عالم بوده است.

عباسی تبیین کرد: در نیجریه، بحرین، سوریه، لبنان و ... نیز فتنه‌های بسیاری شکل گرفته و اینکه علمای اسلام در این کشورها در زندان، محدودیت و مورد تهدید قرار دارند نشان دهنده این است که حرکت‌های اسلامی در این کشورها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی، تمام این حرکت‌ها را ناشی از یک مدیریت ویژه و الهی دانست و افزود: باید تعریف خود را از ظهور تغییر دهیم. باید برای انتظار ظهور تحرک داشته باشیم و فتنه‌های موجود باید باعث بالا رفتن سطح آگاهی و بینش و بصیرت ما شود.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد:‌ امروز صحنه صفین است، باید مشخص کنیم جایگاه ما نسبت به علی زمان چیست؛ باید بدانیم که در عصر امروز مالک اشتر، عمار، اشعث بین قیس، ابوموسی اشعری و ... علی زمان چه کسانی هستند.

عباسی بیان کرد: یکی از لیدرهای سیاسی جریان فتنه توئیت زده که اگر نمی‌رفتیم از دیکتاتوری مثل اسد دفاع کنیم امروز شاهد ریزگردهای خوزستان نبودیم. آیا کسانی که به دفاع از حریم اهل بیت(ع) برخاسته‌اند برای حمایت از یک دیکتاتور جان و مال خود را داده‌اند؟

وی افزود: از دیروز تا به الان منتظر هستیم یکی از دولتی‌ها پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را بدهد اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است. دولت ناکارآمدی که نتوانسته مسائلی همچون ریزگردهای خوزستان را حل کند حداقل جلوی این تئوریسین‌های خودفروخته خود را بگیرد که نمک به زخم خانواده شهدا نپاشند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: من تمام قد به دلیل لجن‌پراکنی‌های تئوریسین‌های خودفروخته و بی‌شعور جریان اصلاح‌طلبی مثل مصطفی تاج‌زاده از خانواده شهدا عذرخواهی می‌کنم.

عباسی متذکر شد: ما حرف‌های صادق زیباکلام در مورد منافقان و آمریکا را حرف خود زیباکلام نمی‌دانیم، بلکه عامل اصلی این صحبت‌ها را دولت می‌دانیم که جلوی افرادی مثل زیباکلام و تاج‌زاده را نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ گریزی از فتنه‌ها نداریم، گفت: اینقدر مقاتله می‌کنیم تا فتنه‌ها برچیده شود. اصل نگاه توحیدی این است که به فرقان و تشخیص حق از باطل برسیم و امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی کشور اظهار کرد:‌ امروز در معرض سه فتنه جهانی، منطقه‌ای و درونی هستیم. امروز معیشت مردم در خطر است و برکت از زندگی مردم در دنیا رفته است. فتنه دلار امروز راه‌اندازی شده است.

عباسی ادامه داد: سال‌های زیادی است که جنگ مالی و پولی علیه ایران آغاز شده و این جادوی مالی و پولی است. کاهش ارزش پول کشور و قدرت مالی و قدرت خرید مردم به دلیل همین موضوع است و رمز و راز عجیبی پشت آن است.

وی اظهار کرد: جوانان به دنبال حل یک معمای مهم باشند، معمایی به نام معمای پول. اگر این معما و جادوی پولی کشف و حل شود مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد. معما و جادویی که اقتصاد چین را نابود کرد.

این کارشناس مسائل استراتژیک یادآور شد: اجرای سیاست درهای بسته توسط ترامپ و دیگر کشورها از ترس همین فتنه‌های مالی است؛ یک سوم بدهی جهانی متعلق به آمریکا است و اگر همین منوال ادامه پیدا کند این کشور از لحاظ اقتصادی نابود خواهد شد.

عباسی گفت: یک فتنه بزرگ در راه است. فتنه مالی متکی به دلار؛ همه دولت‌ها و ملت‌ها در گرداب فتنه مالی دلار افتاده‌اند. بنا به گفته خود آمریکایی‌ها تنها راه نجات اقتصاد دنیا سیاست‌های اقتصاد اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: روزی خواهد رسید که ریال بدبخت و ضعیف به واحد پول قدرتمند جهانی زمان ظهور تبدیل خواهد شد. روزی ما توان ساخت یک فشنگ کلاشنیکف را نداشتیم اما امروز به توانایی ساخت موشک‌های سجیل و عماد رسیده‌ایم و این مسأله در یک فاصله زمانی 25 ساله اتفاق افتاد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: کشورهایی که قرار بود در پسابرجام اقتصاد ایران را نجات دهند امروز خود گرفتار بدترین مشکلات اقتصادی هستند و اقتصاد آنها در حال فروپاشی است.

عباسی تشریح کرد: گورباچف رئیس جمهور شوروی سابق چند روز پیش مصاحبه کرد و گفت که جهان دارد به سوی یک جنگ جهانی پیش می‌رود. تدبیر رهبر معظم انقلاب در این ارتباط شکستن آقایی و سروری دلار در دنیا است.

وی ادامه داد: در بحث فتنه منطقه‌ای نیز جنگ مذهبی 30 ساله به راه افتاده است. جنگ‌های مذهبی که داعش، النصره و ... در کشورهایی همچون عراق و سوریه به راه افتاده، از همین دست فتنه است.

این کارشناس مسائل سیاسی کشور اظهار کرد: نیت اصلی گروهک تروریستی داعش مشهد، قم و مکه است. در چنین شرایطی تئوریسین‌ بی‌سوادی همچون تاج‌زاده دلیل حضور مدافعان حرم را دفاع از شخصی به نام اسد عنوان می‌کند.

عباسی متذکر شد: فتنه سوم نیز فتنه داخلی است. برخی اعتقاد دارند لیبرالیسم باید جایگزین حکومت اسلامی شود. جریان لبیرال مقابل دوربین می‌ایستد و می‌گوید سلول سلول بدن ما لیبرال است.

وی افزود: فتنه درونی امروز کشور، لیبرالیسم است. مسأله‌ای که امام راحل با قاطعیت با آن برخورد کرد. جریان بنی‌صدر، آیت‌الله منتظری و برخورد امام با آنها به دلیل منش‌های لیبرالی این افراد بود.

این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: جریان لیبرال بداند که با سینه ستبر جوانان انقلابی این کشور مواجه خواهد شد و هرگز به آرزوی شوم خود نخواهد رسید.

عباسی با بیان اینکه لیبرالیسم قصد ترویج ربا و زنا را دارد، مطرح کرد: امروز کشورهایی نظر آمریکا و کشورهای اروپایی نظیر سوئد و ... مبتلا به آمار بالای زنازادگی هستند و درصد زیادی از متولدین این کشورها زنازاده هستند.

وی در پایان با بیان اینکه فتنه‌ها باعث بالندگی کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: اینکه حکومت ایران اسلامی 38 سال است پابرجاست و 60 میلیون جمعیت کشور در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها می‌آیند، نشان‌دهنده این است که نطفه پاک هستند و شیر پاک خورده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
۵
۱
سردار جنگ نرم خدا قوت.
پاسخ
پیرو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
احسنت درود بر دکتر عباسی دلاور و شجاع این عصر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
این قسمت فرمایش ایشان ولی اشکال دارد:
"بنا به گفته خود آمریکایی‌ها تنها راه نجات اقتصاد دنیا سیاست‌های اقتصاد اسلامی ایران است."
بجای این فرمایش بگویند راه حل مبارزه با ربا است که ما هم پیگیریم. ایران مشکلات اقتصادی بسیار زیادی دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها