امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۴۰۴۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
تیم ذوب آهن توانست با کسب یک امتیاز ارزشمند در برابر تیم العین امارات پای به دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" ، شاگردان مجتبی حسینی که در این دیدار زیر فشار سنگین عمر عبدالرحمن و هم تیمی هایش قرار داشتند، توانستند با انجام یک فوتبال با حوصله و البته درخشش رشید مظاهری با کسب یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند، یک امتیازی که در صورت دقت مدافعین ذوب  تبدیل به سه امتیاز میشد. 


اما نکته ی جالب در خصوص دیدار تیم های ذوب آهن و العین آن است که شاگردان مجتبی حسینی در تنها موقعیت خود در این دیدار و اولین شوت در چارچوب توانستند گل خود را به ثمر برسانند. علاوه بر موقعیتی که بنگستون در نیمه ی نخست توپ را به میان تماشاچیان فرستاد، در جدی ترین موقعیت تیم ذوب آهن احسان پهلوان با استفاده از اشتباه مدافعین العین صاحب موقعیت شد که در ابتدا ضربه ی او توانست دروازه بان العین مهار و در ادامه پاس این بازیکن به بنگستون رسید که این بازیکن توانست دروازه ی خالی را باز کند. تک حمله ی مختصر و مفید ذوب آهن یک آمار جالب را برای این تیم به ارمغان آورد، یک حمله و یک گل!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها