کد خبر: ۴۱۴۰۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
یادداشت ۵۹۸؛
زهرا سلگی
می گویند آدمها را در شرایط سخت باید شناخت که چند مرده حلاجند و پای کار ... که در میدان می مانند یا میدان را خالی می کنند... که دستت را به وقت نیاز می گیرند یا پشت پا می زنند به همه آنچه که باید ...

حال باید گفت که به واقع مسئولین را باید در شرایط بحرانی شناخت وگرنه که وقتی شرایط گل و بلبل است همه لبخند ژوکوند به لب دارند و زبانا خود را خادم ملت می خوانند!!

البته حساب آنهایی که کارنامه ... دارند، جداست!!

همانهایی که وقتی مردم و دلسوزان به واقع لب به انتقاد سازنده می گشایند به جهنم حواله یشان می کنند چطور می توانند وقتی همان مردم در جهنمی از گرد و غبار گرفتار آمده اند دل بسوزانند و به وظیفه یشان که خادمی ملت است و مدیریت بحران خوب که پیشکش، فقط عمل کنند!!

اهواز از بی هوایی نفسش بند آمده آنوقت مسئول شیک پوش سازمان محیط زیست از نجات جان چند قلاده سگ در صفحه اینستگرامش حرف می زند و مشگل اهواز را به گردن مسئولین پیشین می اندازد و به جای خوزستان راهی همدان می شود!!

علاوه بر هوای خوزستان، بوشهر،شیراز و سیستان در سیلاب غرق شده اند آنوقت رئیس جمهور دلسوز ملت ما بدون هیچ واکشنی راهی کشورهای عربی می شود!!!

آنقدر هوای این مسئولیت و میزی که به هیچ کس وفا نکرده مسئولینمان را هوایی کرده که کلا فراموش کرده اند که با رای همین مردم زجر کشیده انتخاب شدند که به واقع خادم ملت باشند نه تافته جدا بافته از ملت و به فکر منافع دوستان اروپایی و آشتی ملی!!!

قطار تبریز-سمنان-مشهد با بی توجهی مسئولین جان چندین نفر از مردم عزیزمان را می گیرد آنوقت وزیر محترم راه اول با خیال راحت حواله یشان می دهد به بیمه ای که قرار است با پرداخت پول مصیبت وارده را جبران کند!! و بعد با چند عذر خواهی ساده از نمایندگان ملت باز رای اعتماد می گیرد و انگار نه انگار که این چندمین اتفاق ناگوار این وزارت خانه است!!

نمایندگان مردم در مجلس هم تمام مشکلات مردم را حل کرده اند و فقط مانده بود طرحی را مطرح کنند که نه تنها توهینی آشکار به تمام مردم ایران است که جمهوری بودن نظام را که برای به دست آوردنش جانها داده ایم را اساسا زیر سوال میبرد!!!

اینجاست که آه افسوس و حسرت از نهادت بلند می شود وقتی می بینی نگاه و برخورد مسئولین با جایگاهی که بنیانگذار انقلاب آنرا جایگاه خادمی ملت خواندش و لاغیر ،اینچنین زمین تا آسمان فرق دارد!!

و امروز باز هم رهبری تنها تریبون و صدای ملت هستند که اگر چه به گوش مسئولین می رسد اما ظاهرا به سرعت نور بیرون می رود و باز همان آش است و همان کاسه!!

اینجاست که باید یکبار دیگر به مسئولین گوشزد کرد که شما آمده اید که خادم ملت باشید و لاغیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها