يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
روزنامه الریاض عربستان در تحلیل بازی تیم‌های پرسپولیس و الهلال نوشته است: داور سریلانکایی با مردود اعلام کردن گل العابد به الهلال ظلم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، روزنامه الریاض عربستان نوشت:عدم توانمندی و شخصیت متزلزل داور سریلانکایی و دستیارانش در مهم‌ترین و قدرتمندترین بازی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب میان تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان مشهود بود و او بسیار دورتر از استاندارهای لازم قرار داشت.

در ادامه این تحلیل آمده است: کمک داور سریلانکایی در نیمه دوم مرتکب ۱۵ اشتباه به خصوص در صحنه گل صددرصد درست العابد شد! داور در نیمه دوم از دادن کارت زرد دوم به بازیکن پرسپولیس خودداری کرد. تیم داوری سریلانکایی دچار ضعف توانمندی است و از انتخاب آنها برای این بازی شگفت‌زده هستیم!

تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان شب گذشته در اولین بازی هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا در عمان به تساوی یک - یک بسنده کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها