أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۴۱۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در 13 استان کشور امسال بارش بیشتر از میانگین سالانه بوده است اما هنوز با کمبود بارش در کل کشور مواجه هستیم.
به گزارش پایگاه 598، محمد اصغری در گفت و گو با میزان، اظهار داشت: خوشبختانه امسال با بارش های رخ داده در زمستان،شاهد افزایش میانگین بارش در برخی استان های کشور نسبت به نرم سالیانه بودیم. در این استان ها با ورود دو موج بارشی بسیار خوب میانگین بارش بسیار بیشتر از سالهای قبل شد به صورتی که قم نسبت به میانگین بارش سالیانه، 92 میلیمتر بیشتر باران باریده است.

وی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی،غربی،فارس،سیستان وبلوچستان،کرمان،گیلان،مرکزی، همدان، هرمزگان، خراسان  شمالی، فارس و تهران امسال شاهد بارش هایی بالاتر از میانگین کشور بودیم.
 
به گفته اصغری امسال میانگین بارش در تهران 3.4 میلیمتر بالاتر از سالهای گذشته است. 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه البته میانگین کلی کشور هنوز دارای کمبود بارش است، تاکید کرد: در مجموع امسال 4.3 میلیمتر در کشور کمبود بارش داریم که امیدواریم بخشی از آن در روزهای آینده با بارش های شهرهای جنوبی و نیمه غربی کشور جبران شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها