يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۱۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال و تراکتور رخ داد وپنجره‌های نقل‌ و انتقالات در فیفا بسته شد، تعدادی از نیروهای کمیته بین‌الملل تغییر کرده و فرد خاطی هم برکنار شد .
به گزارش پایگاه 598، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مجموعه تحت مدیریت اش با ایجاد کمیته‌ای به نام کمیته تعیین وضعیت برای بازیکنان، سعی برآن داریم تا از خطراتی که در آینده از لحاظ مالی در کمین باشگاه‌هاست، جلوگیری کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره ایجاد کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، اظهار کرد: پس از بررسی های لازم به این نتیجه‌ رسیدیم که در حال حاضر استانداردهایی که در داخل کشور، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا وجود دارد، با هم در تعارض هستند و به دنبال این هستیم که بر اساس یک استاندارد عمل کنیم. دستورالعملی تنظیم شده تا همه باشگاه‌ها حق جذب هیچ بازیکن و مربی خارجی را نداشته باشند مگر این که در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای پرونده‌های موجود حقوقی تعیین تکلیف شده و خطرات بالقوه موجود شکایت برطرف شود. برهمین اساس کمیته‌ای نیز برای تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال فعالیت خود را آغاز کرده که مسئولیت این کمیته بر عهده «وثوق احمدی»است و وظایف این کمیته بررسی مسائل مالی، قراردادی و اداری بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی است که با راه اندازی آن حداقل کلیه بازیکنان خارجی قبل از مراجعه به فیفا در این کمیته حضور و نسبت به شکایت خود اقدام کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه‌ در خصوص برنامه‌های خود برای حضور در هیات اجرایی کمیته مسابقات فیفا، گفت‌: کمیته مسابقات فیفا فعالیت‌هایی همچون نظارت، مشاوره و کمک در بخش برگزاری کلیه مسابقات تحت نظر فیفا را انجام می‌دهد که بی‌شک با اجرای برنامه‌های دقیق و تجربیاتی که در زمینه فوتبال دارم، در راستای رشد و گسترش هر چه بیشتر این رشته ورزشی اقدامات موثری را انجام خواهم داد.

وی درباره تغییراتی که در کمیته بین‌الملل فدراسیون رخ داده است، بیان‌ کرد: با توجه به اتفاقاتی که برای برخی از تیم‌های لیگ برتری مانند استقلال و بسته شدن پنجره‌های نقل‌ و انتقالات در فیفا و همین طور بازیکنان خارجی و یا نقل‌ و انتقالات شان رخ داد، تعدادی از نیروهای کمیته بین‌الملل تغییر کرده و فرد خاطی هم برکنار شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از نیروهای مجرب و کار آمد سعی بر آن داریم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها