يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۲۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به دلیل گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما به دلیل گرفتگی عروق در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. وی که در سالهای گذشته به دلیل گرفتگی عروق عمل قلب باز انجام داده بود متاسفانه به دلیل فشار کار دوباره دچار این بیماری شد و پنج رگ قلب ایشان دچار ضایعه گرفتگی عروق شد که  با تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد.
 
 طالبی

ابوالقاسم طالبی ساخت آثاری چون «قلاده های طلا»، «آقای رئیس جمهور»، «یتیم خانه ایران» و... در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده و یکی از کارگردانان ارزشی و به نام سینمای ایران محسوب می شود. او به تازگی کار تحقیق و نگارش مجموعه‌ای برای شبکه خانگی با موضوع «طلاق» را آغاز کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها