يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۳۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
به نظر می رسد آقای روحانی از واقعیت های شهر اهواز اطلاع کافی ندارند، در اهواز هر خانه ای یک پمپ آب دارد که اگر برق نباشد، امکان استفاده از آب را ندارد! و این یعنی قطعی برق به معنی قطعی آب هم هست حتی اگر آب از تصفیه خانه وارد شهر شود!
به گزارش پایگاه 598، امروز آقای روحانى درفرودگاه اهواز گفته اند؛ مردم اهواز دیگر شاهد #قطعی_آب نخواهند بود. برای جلوگیری از قطع برق تلاش می‌کنیم!

منظور ایشان این است که بعد از قطعی های مکرر برق اهواز و بدنبال آن قطع برق شهر، برای تصفیه خانه های اهواز  ژنراتور خریداری شده و اگر هم برق شهر قطع شود، اما تصفیه خانه ها به کارشان ادامه می دهند و آب را برای شهر ارسال می کنند، لذا مردم اهواز دیگر شاهد  قطعی آب نخواهند بود!

به نظر می رسد آقای روحانی از واقعیت های شهر اهواز اطلاع کافی ندارند، در اهواز هر خانه ای یک  پمپ آب دارد که اگر برق نباشد، امکان استفاده از آب را ندارد! و این یعنی قطعی برق به معنی قطعی آب هم هست حتی اگر آب از تصفیه خانه وارد شهر شود! ظاهرا این سخن رییس جمهور از نگاه ادبی یک  متناقض نما ست!

ضمنا اقای روحانی شما قبلا هم در خوزستان قول هایی داده بودید که هنوز بدان عمل نشده !

*ارسلان ظاهری بیرگانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها