أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۳۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در کانال تلگرام خود نوشت:

اخیرا آقای غلامعلی رجایی که معمولا با سنجاق کردن خود به آقای هاشمی رفسنجانی، تلاش می کرد تا مطرح باشد و سر زبان ها، در خاطره ای به نقل از آن تازه از دنیا رفته، گفته است: «آیت الله نقل می کرد، روزی به محضر رهبری انقلاب رسیدم. دیدم که ایشان می خندند. علت را جویا شدم. فرمودند قبل از شما احمدی نژاد اینجا بود. می‌گفت به من اجازه بدهید تا از فرودگاه امام خمینی (ره) تا جمکران یک اتوبان بزنم. دلیل اش هم این بود که می گفت زمانی که حضرت امام زمان (عج) ظهور کردند در ترافیک اتوبان قم گیر نکنند.»

اولا: ناقل این خاطره مضحک (غلامعلی رجایی) از حواریون و شاگردان هاشمی رفسنجانی است. از طرفی هاشمی خود، استاد زبردستی در نقل خاطره های جعلی از زبان امام (ره) بود از جمله خاطره مخالفت امام خمینی (ره) با شعار مرگ بر آمریکا که با واکنش های متعددی مواجه شد. حالا اگر چنین شاگردی از چنین استادی، چنین خاطره ای نقل کند، جای سئوال و تعجب دارد؟

اینکه برخی توقع دارند تا مثلا جایگاهی مانند دفتر رهبر انقلاب، چنین مواردی را تکذیب کنند، به عقیده نویسنده این سطور، توقع بی  جایی است. بدیهی است که وقتی ناقل بی اعتبار یک خاطره از فردی که برای بیان آن خاطره هیچ وجاهتی ندارد، خاطره ای نقل کند که مرغ پخته هم به مضمون آن می خندد، تکذیب آن، خودش نوعی وجاهت دادن به کذب است.

ثانیا: محض اطلاع آقای غلامعلی رجایی که ظاهرا سال های خیلی دراز است که به شهر قم سفر نکرده و از راه های ارتباطی آن خبر ندارند، عرض می کنم که از فرودگاه امام خمینی (ره) تا قم اتوبانی دارد که انتهای آن، یک خروجی به شهر قم و یک خروجی هم به اتوبان کاشان - اصفهان دارد که این اتوبان نیز از کنار جمکران می گذرد. بنابر مثل گذشته برای زیارت جمکران ترافیکی ایجاد نمی شود.

ثالثا: در داخل شهر قم نیز از حرم حضرت معصومه (س) یک بزرگراه مستقیم چند بانده به مسجد مقدس جمکران ساخته شده که طراحی آن در دولت آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفت که وزیر کشور ایشان هم آقای بشارتی و مدیریت اجرای آن را کرباسچی وقتی شهردار تهران بود به عهده داشت البته اطرافیان شهردار تکنوکرات که از رانت اطلاعات برخوردار بودند، در یک فاصله زمانی معین و محدود، از همان ابتدا شروع به خرید املاک و زمین های مردم بیچاره ای کردند که در مسیر این بزرگراه زندگی می کردند.

با انتشار خبر ساخت چنین بزرگراهی، قیمت زمین های این محدوده و بخش های دیگر در قم یک شب چند برابر شد، آقایانی گه به ثمن بخس آنها را خریده بودند، بعدها به چندین و چند برابر آنها را فروختند و خوردند و بردند و به آلاف و الوف رسیدند و این مردم بودند که بیچاره شدند.

اما این طرح نه در دولت هاشمی عملیاتی شد و نه در دولت خاتمی اجرایی شد بلکه 9 سال بعد وقتی دولت احمدی نژاد روی کار آمد، توانست وضعیت اسفباری که حاکم براین محلات قم بود را پایان دهد و طی چند سال، این زخم کهنه شهر قم را درمان کند و بلوار پیامبر اعظم (ص) افتتاح شود.

حال اگر رئیس دولتی، طراحی اتوبانی برای تردد امام زمان داشته، رئیس دولت امیرکبیر شما و دستیار ویژه اش کرباسچی بوده است نه دولت آقای احمدی نژاد البته با این فرق که امام زمانی که ما منتظرش هستیم و حتما برای ظهورش راه باز می کنیم، به دنبال عدالت است نه مانور تجمل و رانت و کلاه گذاشتن سر مردم و چپاول جیب مستضعفان...

آقای غلامعلی رجایی، افتاد یا بیشتر بنویسم؟


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ساکن قم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
۸
۷
با افتتاح سریع و ناقص این طرح در دولت احمدی نژاد مشکلات زیادی نسبت به قبل از افتتاح این پروژه برای مردم اطراف خیابان حرم به حرم پیش آمده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
بسیار خیابان خوب و کارامدی هست
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
پیداکنیدکسی را که برای این شهروند قمی که می خواسته به نوعی تایید کندگفته ی جناب رجایی را. که برایش جا بیندازدمطلب بالا را.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
۰
۱
یک از بهترین پروژه ای کشور با هزینه ای بیش از 3000ملیارد تومان انجام شد و گره ترافیک در سطح شهر قم را حل نمود خداوند بانی انکه شهرداری می باشد را بیامرزد البته قسمتی از هزینه را دولت احمدی نژاد پرداخت نمود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
اینها اینقدر بی شعور ند (رجایی)هرچه هم بنویسید کمه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها