أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۴۳۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
خالد هندی از فعالین حقوق بشر فلسطینی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
وی افزود: نکته مهمی که در این همایش همه بر آن اتفاق نظر داشتند این بود که تنها راه پیروزی مقاومت و درگیری مسلحانه است/ وگوچاوز در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال ۲۰۰۸ میلادی اولین کسی بود که سفیر اسراییل را از ونزوئلا اخراج کرد. پدر و مادرم حب وطن را به من یاد دادند. مردم فلسطین با اتحاد و مبارزه و ایستادگی بر مقاومت می توانند پیروز شوند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، خالد هندی از فعالین حقوق بشر فلسطین و ضد صهیونیسم در حاشیه  کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 در خصوص راه حل نجات مردم فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نکته مهمی که در این همایش همه بر آن اتفاق نظر داشتند این بود که تنها راه پیروزی مقاومت و درگیری مسلحانه است.



این فعال فلسطینی در ادامه گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران ایت الله خامنه ای دراین کنفرانس گفتند که ما از هرگروهی که با صهیونیست ها مبارزه کنند به دون درنظر گرفتن دین و حزب و عقیده آنها بدون محدودیت حمایت میکنیم که نکته بسیار مهم و قابل توجه است.

وی افزود: من در ونزوئلا زندگی میکنم ولی اصلیت من فلسطینی است. مردم ونزوئلا بسیار مردم فلسطین را دوست دارند و به آنها کمک می کنند.

خالد هندی بیان نمود: حتی تعدادی از دوستان ونزوئلایی من مثل ایلیچ سانچز و کارلوس شکال مستقیما در فلسطین با اسرائیلی ها می جنگند و درحال مبارزه هستند با اینکه فلسطینی نیستند این نشان می شود که علقه بسیار قوی بین مردم فلسطین و مردم ونزوئلا وجود دارد.

ایشان اضافه نمودند: هوگوچاوز در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال ۲۰۰۸ میلادی اولین کسی بود که سفیر اسراییل را از و نزوئلا اخراج کرد. پدر و مادرم حب وطن را به من یاد دادند. مردم فلسطین با اتحاد و مبارزه و ایستادگی بر مقاومت می توانند پیروز شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها