يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۴۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
استعفای عزیزی نهایی شد
خداداد عزیزی ستاره سابق فوتبال ایران با وجود روزهای امیدبخش در مربیگری سیاه جامگان از هدایت این تیم کنار کشید.
به گزارش پایگاه 598، عزیزی که جانشین فرهاد کاظمی شده بود با وجود سعی و تلاش بسیار برای بهبود شرایط این تیم در ماموریت خود موفق نبود و در نهایت دقایقی پیش از سمت سرمربیگری سیاه جامگان کنار رفت.

عزیزی در شرایطی هدایت این تیم مشهدی را در دست گرفت که کمبود منابع مالی حرف اول آنها بود و این مساله تا روز پایانی ادامه داشت. سرمربیگری خداداد یک روز بعد از شکست سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی به پایان می رسد در شرایطی که این تیم مشهدی روز گذشته نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت و زمانی بازی را به حریف واگذار کرد که به دلیل شکستگی بینی محمدرضا خانزاده 10 نفره شده بود.

عزیزی بعد از یک دوره طولانی غیبت در عرصه مربیگری امسال رویکردی بهتر از سال های گذشته در این شغل از خود به نمایش گذاشت و با وجود همه مشکلات تیمی آبرومند را روانه مسابقات کرد. در نهایت غیبت او به عنوان یکی از چهره های شاخص نسل 98 فوتبال ایران، چندان به سود فوتبالی نیست که احتیاج به آدم های صریح و سالمی مثل خداداد دارد. کسی که مثل زوج نامدارش در تیم ملی، علی دایی کمتر شانس هدایت تیم هایی بدون مشکل مالی و حاشیه را داشته تا عیار سرمربیگری اش کاملا مشخص شود. 

احتمالا اکبر میثاقیان سرمربی مشهور فوتبال خراسان جانشین خداداد خواهد شد اگرچه پذیرش هدایت سیاه جامگان که در منطقه سقوط است و شرایط اداری و مالی مناسبی ندارد، یک ریسک بزرگ برای هر مربی محسوب می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها