يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۵۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از برخورد نامناسب با اتباع ایرانی در برخی مرزهای زمینی ابراز تاسف کرد و گفت: در‌ این‌باره اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مرتضی رحمانی‌موحد در جلسه ستاد هماهنگی خدمات‌سفر، با معرفی امنیت به‌عنوان یکی از ارکان جدی و مهم در حوزه گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه از برخی مرزهای زمینی، همچون گوربولاغ (بازرگان)، اخبار خوبی از نحوه برخورد و تعامل با اتباع ایرانی به‌گوش نمی‌رسد.

معاون گردشگری اضافه کرد: امنیت و احترام به گردشگران ایرانی در سفرهای خارجی، به‌ویژه در ایام نوروز سال 96، باید از جانب کشورهای همسایه و به‌ویژه ترکیه موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش میراث فرهنگی - رحمانی‌موحد ادامه داد: دستگاه‌های متولی در این حوزه باید، با نظارت و کنترل جدی این نوع اقدامات، به برخورد و تعامل مناسب با مسافران ایرانی توجه کنند.

رحمانی‌موحد با بیان اینکه تشکیل ستاد هماهنگی خدمات‌سفر، هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف را در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به‌دنبال دارد، یادآور شد: باید با کمک تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع این‌گونه معضلات تلاش کرد و به‌ویژه از اتفاقاتی از این‌دست که در مرز گوربولاغ رخ داده پیشگیری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها