يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۵۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
بشار جعفری:
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آنچه امروز در حمص رخ داده است تنها حمله تروریستی نبود، بلکه اقدامی «تروریستی سیاسی» است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماینده دائم سازمان ملل در امور سوریه شنبه شب در نشست خبری با اشاره به سلسله حملات تروریستی صبح امروز در حمص اعلام کرد که «آنچه امروز در حمص رخ داد، پیام تروریستی به مذاکرات ژنو و شرکت کنندگان آن و نماینده سازمان ملل در امور سوریه و خود سازمان ملل بوده است.»

«بشار جعفری» افزود: هر طرفی که محکومیت حملات تروریستی حمص را رد کند، آن را تروریست به شمار خواهیم آورد.

مسئول تیم مذاکره‌کننده سوریه در ژنو گفت: از استیفان دی میستورا می‌خواهیم که زمینه مشترکی را در مذاکرات ژنو ایجاد کند.

وی گفت: هدف گروه تروریستی «جفش» یا همان جبهه النصره (که مسئولیت انفجارهای امروز حمص را بر عهده گرفت) نابودی مذاکرات ژنو است و ما در دام آن نخواهیم افتاد.

دیپلمات عالی رتبه سوری تصریح کرد: برای ما مهم این است که ببینیم هیات معارض ملی  شریکی در مذاکرات باشد.

جعفری با اشاره به درخواست معارضان سوریه برای انجام مذاکرات مستقیم با دولت این کشور گفت: مذاکرات مستقیم تنها در صورتی امکانپذیر است که هیات معارض واحدی تشکیل شود که تروریسم را محکوم کند و سناریوهای خارجی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد که اظهارات عربستان و ترکیه درباره راه حل نظامی و ایجاد منطقه امن نشان می دهد که این کشور در انفجارهای حمص مسئول هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها