يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۵۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
اخیرا لیستی در مورد انتخابات شورای شهرکه توسط موسوی لاری تهیه شده بود به رییس دولت اصلاحات ارائه شده است.
به گزارش پایگاه 598، شنیده های خبرنگار تهران پرس حاکی از آن است که اخیرا لیستی در مورد انتخابات شورای شهرکه توسط موسوی لاری تهیه شده بود به رییس دولت اصلاحات ارائه شده است. وی پس از دیدن لیست تاکید می کند که این لیست به محسن هاشمی هم ارائه شود.

به گزارش تهران پرس محسن هاشمی بعد از دیدن این لیست بسیار ناراحت میشود و  به موسوی لاری می گوید که"  این طور نیست شما هر لیستی را بخواهید ببندید و بعد آن را به ما بدهید که نظر بدهیم. در مورد شورای شهر و شهرداری ما نظر داریم و این لیست شما را قبول نداریم."

بعد از این جلسه مرعشی برای حکمیت ورود می کند و قرار می شود لیست تهیه شده با نظر محسن هاشمی تغییراتی بکند .گفته می شود احتمال سرلیستی محسن هاشمی در لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر بعد از همین جلسه مطرح شده است. البته شنیده شده که موسوی لاری به شدت از این اتفاق ناراحت است و به رییس دولت اصلاحات گفته که محسن هاشمی فکر میکند می تواند با این رفتارها نقش پدر مرحومش را بازی کند غافل از اینکه اگر مورد تایید اصلاح طلبان نباشد حتی یک رای هم در تهران ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
يعني مردم تهران بعد از آنهمه گندكاريهاي اين جماعت ,هنوز هم به خود نيامده و همچنان دل به اينها خوش كرده اند؟!! واقعا" كه....!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها