يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۵۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
عضو کمیسیون عمران مجلس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون متبوعش درباره حادثه ساختمان پلاسکو پس از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون عمران مجلس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون متبوعش درباره حادثه ساختمان پلاسکو پس از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس خبر داد.
 
 سیداحسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور یک ماهه رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی علت دقیق حادثه پلاسکو، اظهار داشت: کمیسیون عمران در این باره نشست‌های مختلفی را با مسئولان مربوطه برگزار کرده است.
 
وی ادامه داد: در جریان بررسی این گزارش، مکاتباتی با مسئولان ذیربط صورت گرفت و اسناد و مدارکی نیز به کمیسیون واصل شد تا اعضا بتوانند بررسی دقیق‌تری نسبت به علت دقیق وقوع حادثه ساختمان پلاسکو داشته باشند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اکنون گزارش‌های اولیه علت دقیق وقوع حادثه پلاسکو تهیه شده است، تصریح کرد: به دلیل بررسی لایحه بودجه 96 در صحن علنی مجلس،‌ پس از بررسی بودجه، گزارش نهایی کمیسیون عمران درباره علت حادثه ساختمان پلاسکو در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
 
علوی با اشاره به گزارش نهایی کمیسیون عمران مجلس درباره ساختمان پلاسکو، گفت: مقصربودن یا نبودن و همچنین میزان تقصیر و کوتاهی دستگاه‌های مسئول در این گزارش به طور شفاف به اطلاع مردم و نمایندگان می‌رسد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان مدیریت شهر تهران در بخش‌های مختلف به‌ ویژه در موضوع امداد، نجات و آواربرداری در این گزارش مفصل بررسی و گزارش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها