أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۵۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مستقلین ولایی از حضور عبدالعلی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مستقلین ولایی از حضور عبدالعلی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوعش خبر داد.
 
مهرداد لاهوتی گفت: 70 نفر از 104 عضو فراکسیون در جلسه هفتگی خود بحث‌هایی درباره کیفیت پایین برنامه‌های استانی صدا و سیما مطرح کردند اما به دلیل کافی نبودن زمان طرح موضوعات قرار شد دو هفته دیگر نیز جلسه مشابهی تشکیل شود.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: عسکری از وجود 145 شبکه استانی سخن گفت و تاکید کرد که از نظر بودجه‌ای این تعداد شبکه داخلی به اندازه یک شبکه خارجی هم بودجه ندارند از این رو درخواست همراهی و مساعدت مجلس در لایحه بودجه 96 را داشت.
 
وی تاکید کرد: رئیس صدا و سیما تاکید داشت که نمایندگان باید صدا و سیما را در موضوع بودجه کمک برسانند تا صدا و سیما نیز بتواند به وظایفش به خوبی عمل کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها