أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۶۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- علی فتح‌الله‌زاده که تا دیروز در مصاحبه‌هایش علیرضا منصوریان را به زدن سیلی تهدید می‌کرد(!) حالا برای خودش از موفقیت‌های این مربی سهم بر داشته و گفته منصوریان بعد از نصیحت‌های دلسوزانه او 15امتیاز کسب کرده است! قبلا حسن زمانی هم که از جمله منتقدان علیمنصور در هیات‌مدیره به شمار می‌آمد مطالب مشابهی را به زبان آورده بود. رضا افتخاری هم پدیده‌ای از همین دست است. مدیرعامل استقلال به عنوان مثال آن اوایل که تازه آمده بود می‌گفت از زمان حضورش در استقلال بلافاصله نتایج این تیم بهتر شده و آنها دیگر نمی‌بازند! به طور کلی یک نیم‌نگاه به خانواده باشگاه استقلال به خوبی ثابت می‌کند چرا می‌گویند شکست یتیم است، اما پیروزی هزاران پدر دارد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها