يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۶۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
اسپورت 24 اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بهترین شانس را برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آفریقای جنوبی داراست.
به گزارش پایگاه 598، سران فوتبال آفریقای جنوبی قرار است روز یکشنبه (امروز) جلسه‌ای داشته باشند تا سرمربی جدید خودشان را انتخاب کنند. آنها عنوان کردند به احتمال زیاد امروز و یا تا پایان هفته‌ سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال آفریقای جنوبی را انتخاب خواهند کرد.

این‌ در حالی است که روی هاجسون، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در یورو 2016 و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از گزینه‌های هدایت "بافانا بافانا" هستند.

در این بین سایت اسپورت نوشت: تعجبی نداشته است از همان روز اول مسئولان آفریقای جنوبی برای جذب کارلوس کی‌روش تاکید کردند. او سابقه مربیگری در آفریقای جنوبی را دارد و در سال 2000 هدایت این تیم را بر عهده داشت و رابطه خوبی با مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال آفریقا دارد که شانس او را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم بیشتر می‌کند.در این بین کارلوس کی‌روش در کنار رنه هارو بیشترین شانس را با 8 از 10 در اختیار دارد که سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آفریقای جنوبی شود. باید دید که در روزهای آتی و یا حتی امروز سران فوتبال آفریقای جنوبی چه تصمیمی خواهند گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها