يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۶۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
پلیس عراق اعلام کرده است که یک گور دسته جمعی با 4 هزار جسد در هشت کیلومتری موصل یافت شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، پلیس عراق اعلام کرده است که در منطقه «خسفه» در نزدیکی موصل یک گور دسته جمعی با 4 هزار جسد یافت شده است.

این بزرگترین گور دسته جمعی یافت شده در عراق است که در آن 4 هزار جسد که به وسیله تروریست های داعش اعدام شده‌اند یافت شده است.

این گور دسته‌جمعی در نزدیکی جاده موصل-بغداد و در هشت کیلومتری موصل یافت شده است.

بنا به گزارش منابع محلی بیشتر این قربانیان به وسلیه تروریست‌های داعش مورد هدف گلوله قرار گرفته و در این گور دسته جمعی دفن شده‌اند.

ماه نوامبر نیز یک گور دسته‌جمعی در 30 کیلومتری موصل یافت شد که جسد 300 نفر از نیروهای امنیتی در دفن شده بود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها