أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۴۷۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به تشدید لغو سخنرانی‌ها در سه ماه اخیر، گفت: دوستانی که این بازی را انجام می‌دهند، نتیجه اقدامات خود را حتما سه ماه آینده در انتخابات دریافت خواهند کرد، من به دولت بابت روحیه غیرقابل انتقادپذیری‎اش تبریک می‌گویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسن عباسی که امشب قرار بود در سالن ترویج جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان دانشگاه‌های شهر یاسوج به ایراد سخنرانی بپردازد، پس از اینکه به دلایل نامعلوم با درب بسته این سالن روبه‌رو شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کار، بر خلاف طرحی است که در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی فرستاده شد که با کسانی که تجمعات دانشگاهی و غیردانشگاهی را بهم می‌زنند برخورد کرده و حبس و موارد دیگر را برایش در نظر گرفته بودند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: این‌ها خود برنامه‌ها را بهم می‌زنند، جهت‌گیری که در این جریان وجود دارد این است که چون دست دولت در کارنامه خود در ماه‌های آخر این دوره خالی است، می‌خواهد اجازه ندهد در درون دانشگاه‌ها این مسائل مطرح شود و قصد دارند با تشنج فضا را به سمت دیگری ببرند.

عباسی بیان کرد: این اتفاق قبلا هم وجود داشت اما در سه ماه گذشته تشدید شده، برنامه‌های خارج از محافل دانشگاهی نیز به همین نسبت بسته شده و واقعا نمی‌دانم کسی در این دولت وجود دارد که تدبیر داشته باشد.

وی عنوان کرد: دولتمردان بهتر است بدانند وقتی اثر برنامه‌ای در کشور یک درصد باشد، با کنسل شدن این برنامه اثرش در کشور 99 درصد می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین گفت: خبر دیگر این است که تعداد برنامه‌های سخنرانی من که امسال دولت کنسل کرده به بالای 100 مورد می‌رسد و این قابلیت را دارد که در کتاب گینس ثبت شود.

عباسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در این وضعیت چه صحبتی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دارید؟، گفت: من در این شرایط با استاندار یا شورای تأمین و حتی وزیر کشور و وزیر اطلاعات و حتی شورای امنیت ملی سخنی ندارم، سخن من با شخص رئیس‌جمهور است، شما همان کسی هستید که در روز مراسم تنفیذ حکم خود جلوی رهبر ایستادی و آنجا گفتی که «پناه می‌برم به خداوند از بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها»، اما فقط در سال 1395 بیش از 100 مورد برنامه دانشگاهی و عمومی ما را وزارت بهداشت و درمان، وزارت علوم، دانشگاه آزاد، استانداری‌ها و فرمانداری‌های شهرستان‌های مختلف کنسل کردند.

عباسی ابراز کرد: این اتفاقات درست در شرایطی رخ داد که دولت با پشتیبانی جدی سعی کرد برنامه کسانی در همان فضاها اجرا شود که عملا اندیشه لیبرالی داشتند و  این در حالی است که اندیشه لیبرالی بر خلاف نظر امام راحل است.

وی بیان کرد: از این جهت، دوستانی که این بازی را انجام می‌دهند، نتیجه اقدامات خود را حتما سه ماه آینده در انتخابات دریافت خواهند کرد، من به دولت بابت روحیه غیرقابل انتقادپذیری‎اش تبریک می‌گویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها