أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۷۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
نوه دیکتاتور سابق عراق با نامه نگاری به رییس جمهور آمریکا ضمن ادعای این‌که جناز‌ه‌های پدر و عمویش در دست ایران است، خواهان کمک واشنگتن در این زمینه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نوه «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق که هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد و پس از آن هم به کشورهای همسایه خود تجاوز نمود، اینک مدعی شده که جنازه‌های پدر و عمویش در دست ایران است.

 وبگاه روزنامه ترکیه‌ای «دیلی صباح» در این زمینه نوشت: «مسعود عدی صدام» نوه صدام حسین، رییس جمهور سابق عراق در نامه‌ای ارسالی به «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا خواسته  تا جنازه عمو و پدرش که به ادعای وی در دست ایران است، پس گرفته شوند.

بر این اساس، مسعود عدی صدام در نامه خود به ترامپ نوشته است: «من بعنوان نوه صدام از شما درخواستی دارم. جنازه‌های "عدی حسین" پدرم، و "قصی حسین" عمویم در دست ایران است و این کشور حاضر به برگرداندن آن‌ها نیست.»

وی در ادامه نامه خود مدعی شد: «ایران در زمان "اوباما" رییس جمهور سابق آمریکا موفق به دستیابی به جنازه‌های بستگان من شده است. لطفا از نفوذ خود در این رابطه استفاده نمایید تا این جنازه‌ها به ما بازگردانده شوند.»

عدی به همراه برادر کوچکترش قصی و پسرانشان چند ماه پس از سقوط بغداد، در 22 ژانویه 2003  در شهر موصل با نیروهای آمریکایی درگیر و پس از شش ساعت نبرد کشته شدند.

عدی صدام حسین پسر ارشد صدام حسین و قصی صدام حسین نیز پسر دوم دیکتاتور عراق بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
خدا لعنت کنه صدام و پسرانش را که بدو ملت برادر این همه خسارت جانی و مالی تحمیل کردند خدا عذابشان را زیاد کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها