يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۸۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوحده همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:40 امروز در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف الوحده امارات رفت که موفق شد در پایان و در یک دیدار پر گل با نتیجه 3 بر 2 از سد نماینده امارات عبور کند.

برای نماینده کشورمان در این دیدار وحید امیری در دقیقه (3) و مهدی طارمی (81 و 90) موفق به گلزنی شدند وگل‌های الوحده را اسماعیل مطر (57) و والدیویا (64) به ثمر رساندند.

شاگردان آگیره در این بازی با ترکیب؛ راشد علی السویدی، سالم سلطان، محمد عبدالبسیت، سلطان علی الغرفی، حمدان الکمالی، جرج والدیویا، سباستین تالیابو، بالاز ژودزاک، ریم چانگ‌وو، تارکیو احمد‌الانتلی و محمد رشید‌الحمدی به میدان آمدند.

برای تیم برانکو در این مسابقه؛ علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی راهی میدان شدند.

پرسپولیس با کسب این 3 امتیاز ارزشمند 4 امتیازی شد و موقتا در رده نخست گروه خود قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امشب (سه‌شنبه) در شهر مسقط به مصاف الاهلی عربستان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده عربستان خاتمه یافت.

در این بازی عبدالفتاح اثیری (29) و عمر السومه (86) برای الاهلی عربستان و مهدی رجب‌زاده (2+45 - پنالتی) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

برای نماینده کشورمان در این دیدار رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سید محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و جری بنسون به میدان رفتند.

کو هونگ جین داور کره‌ای این دیدار در نیمه نخست به الموالد (35) کارت زرد و موتاز الهساوی (45) نیز کارت قرمز داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها