أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۸۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
مهدی طارمی، سیزدهمین گل سال 95 را برای پرسپولیس زد تا در تاریخ فوتبال پرسپولیس با زدن 39 گل رسمی خودش را به برترین‌های تاریخ پرسپولیس نزدیک‌تر کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی طارمی  8 گل در سال 93،  هجده گل در سال 94 و سیزده گل در سال جاری برای پرسپولیس به ثمررسانده است.


او در سال 93  هفت گل در لیگ و یک گل در آسیا، در سال 94 شانزده گل در لیگ و 2 گل در جام حذفی و در سال جاری 11 گل در لیگ و 2 گل در آسیا تا این جای کار به ثمررسانده است.


مهدی طارمی که حالا در بازی‌های رسمی 39 گله شده است در تاریخ پرسپولیس تنها پیوس، پروین، ایرانپاک، کلانی، ناصر محمد خانی، دایی، باقری، بزیک، محرمی و خوردبین را بالای سر خود می‌بیند. با زدن تنها 5 گل دیگر مهدی طارمی در تاریخ فوتبال باشگاه پرسپولیس به رتبه پنجم خواهد رسید. اگر طارمی چنان که گفتیم 5 گل دیگر بزند و 44 گله شود، از علی دایی، کریم باقری، محرمی، خوردبین و.... بالاتر قرار گرفته وتنها پیوس، پروین، ایرانپاک، ناصر محمدخانی و کلانی را در این عرصه بالاتر از خود خواهد دید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها