أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به رئیس‌جمهور در مورد عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در ماه آخر سال تذکر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (11 اسفند 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بی‌توجهی این وزارتخانه به اماکن زیارتی مناطق محروم تذکر داد.

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل به احسن کردن زمین‌های موقوفه رامشیر و عدم همکاری و سهل‌انگاری اداره اوقاف استان خوزستان تذکر داد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد علت افزایش دریافت مالیات زیاد از استان تهران چیست؟

سیده فاطمه حسینی، فاطمه سعید، فریده اولادقباد، سیده‌حمیده ذوالقدر، سیده‌حمیده زرآبادی، ناهید تاج‌الدین نمایندگان تهران،‌ قزوین و اصفهان به وزیر جهاد کشاورزی ضرورت رسیدگی عاجل به موضوع قاچاق پیاز زعفران به عنوان مهمترین محصول صادراتی کشاورزی و قاچاق خاک قائنات به عنوان خاستگاه ویژه و مطلوب از مبادی رسمی کشور را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر صنعت لزوم توجه به آمایش سرزمینی در توسعه صنایع داخلی را متذکر شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به رئیس‌جمهور در مورد عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در ماه آخر سال تذکر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌اباد غرب در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام عاجل جهت جلوگیری از قاچاق خاک ایران به کشورهای جنوب خلیج فارس و اقدام حقوقی جهت جلوگیری از تغییر شرایط اقلیمی منطقه با احداث جزایر مصنوعی توسط برخی از همسایگان جنوبی ایران شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها