أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۵۰۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
واکنش جواد خیابانی به جدیدترین اتهامات ناپسندی که در فضای مجازی به او زده‌اند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، جواد خیابانی با گزارش بازی لیورپول و لسترسیتی دوباره سوژه شد. او خواب ماند و خودش هم اعتراف کرد اما بعد از آن خیلی ها شایعاتی برایش به راه انداختند. شایعه زشت تعمدی گفتن بعضی واژه ها در گزارش‌هایش ادعاهایی که اصلا زیبنده نیست. جواد تمام این حرف ها را تکذیب می کند. 

 خيلي‌ها بر اين عقيده هستند كه جواد خياباني بعضي از كارها را از روي عمد انجام مي‌دهد. 

مثلاً چه كارهايي؟

مثلاً حرف‌هايي كه در گزارش‌هايتان مي‌زنيد.

كدام حرف‌ها؟ من كه چيزي نمي‌گويم. 

مثلا بیان يك‌سري اشتباهات در حين گزارش كه از شما واقعاً بعيد است. یک سری شایعه راه انداختند که ...

منظورتان را فهميدم اما واقعاً نمي‌دانم بايد چه بگويم. از كاه كوه مي‌سازند. براي چه بايد عمدی این کار كنم؟ تعمدی كنم كه چه اتفاقي بيفتد؟ متأسفم كه ديد خيلي از منتقدان به اين صورت است. هيچ عمدي در كار نيست و بايد در جواب كساني كه اين شايعات را به كار مي‌برند، فقط يك جمله بگويم :«این ادعاها احمقانه است». قصد توهين به كسي را ندارم اما متأسفم كه چنين چيزهايي حتي به ذهن آنها خطور مي‌كند. 

جمعه هفته‌اي كه گذشت شما و علي دايي در آزمون دكترا شركت كرديد. دوباره انتقادها شروع شد. گروهي در كانال‌هاي تلگرامي به انتقاد از دايي پرداختند و گفتند كه او در اين سن و سال براي چه مي‌خواهد جامعه‌شناس شود. 

واقعاً اشكالي دارد؟ نمي‌دانم چرا خيلي‌ها دوست ندارند موفقيت ديگران را ببينند. شما هم برويد زحمت بكشيد و به هر كجا كه مي‌خواهيد برسيد. مگر چه اتفاقي مي‌افتد؟

حرف آنها اين بود که همان‌طور كه جامعه‌شناسان نمي‌توانند در اين سن فوتباليست شوند، دايي هم نمي‌تواند جامعه‌شناس شود. 

(با خنده). قياس مع‌الفارق. واقعاً نمي‌فهمم برخوردهايي كه با دايي مي‌شود بر اساس چه معياري است. چرا مي‌خواهند حق انسان‌ها را ضايع كنند؟ دايي درس خوانده و تلاش كرده تا به موفقيت برسد. آيا او از سهميه كسي استفاده كرده و مي‌خواهد جاي كسي را تنگ كند؟ من يك يادداشت خواندم كه يكي از جامعه‌شناسان مطلب تندي را عليه دايي نوشته بود. برادر من مگر دايي مي‌خواهد جاي شما را بگيرد؟ اتفاقاً از نظر من خيلي هم خوب است. او مي‌خواهد دكترای جامعه‌شناسي ورزش بگيرد و دارد در اين زمينه تلاشش را هم مي‌كند. دايي مثل خيلي از افراد معمولي جامعه كنكور داده و در يك رقابت شركت كرده است. من هم همين كار را كرده‌ام و در يك رقابت شركت كرده‌ام. اصلاً چه كسي بهتر از دايي مي‌تواند دكترا بگيرد؟ چرا بايد اين همه نسبت به آدم‌ها گارد داشته باشيم؟ اتفاقاً همه بايد استقبال كنند كه آدمي مثل دايي مي‌خواهد دكترای جامعه‌شناسي ورزشي بگيرد. دايي نگيرد چه كسي بايد اين كار را بكند؟

از انتقاد‌هايي كه مي‌كنند ديگر ناراحت نمي‌شويد؟

من از اول هم ناراحت نمي‌شدم اما خيلي‌ها بي‌رحمانه به آدم مي‌تازند. مشكلي نيست. پوست ما در اين راه كلفت شده است و هر انتقادي هم كه مردم عزيز و دوست‌داشتني ما بكنند به ديده منت مي‌پذيرم. اما آنها هم بدانند كه من صادقانه حرف‌هايم را مي‌زنم. در ماجراي گزارش بازي ليورپول هم مي‌توانستم حرف‌هاي ديگري بزنم. اصلاً چيزي نگويم و غائله ختم به خير شود اما چيزي كه در دلم بود را گفتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها