يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۲۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
شاگردان برانکو، با توجه به تساوی های استقلال و تراکتورسازی تبریز، در صورت از دست دادن امتیاز نیز خیال شان آسوده است و خطری آن ها را تهدید نمی کند.
به گزارش پایگاه 598، نفت تهران و پرسپولیس در ایستگاه بیست و سوم لیگ برتر شانزدهم به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازی را می توان جدال پرسپولیسی های سابق و نفتی های سابق دانست. بازیکنانی همچون وحید امیری، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی نیا که در پرسپولیس بازی می کنند، سابقه حضور در نفت تهران را دارند و همچنین علی دایی، بهزاد غلامپور و محمد قاضی نیز سابقه عضویت در پرسپولیس را در کارنامه خود دارند.

پرسپولیس پس از دربی به جدال با سپاهان رفت و با پیروزی مقابل سپاهان توانست روحیه نامطلوب خود را بهبود بخشند. قرمزها همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز با یک تساوی و یک برد عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته اند. سرخپوشان تهرانی با 15 برد، 5 تساوی و تنها 2 شکست و کسب50 امتیاز  در رده اول جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها همچنین آمار 32 گل زده و تنها 9 گل خورده را به ثبت رسانده اند. 

پرسپولیس باکلی مصدوم اما خیال آسوده مقابل نفت

شاگردان برانکو، با توجه به تساوی های استقلال و تراکتورسازی تبریز، در صورت از دست دادن امتیاز  نیز خیالشان آسوده است و خطری آن ها را تهدید نمی کند.

اما آن سوی میدان، نفتی ها در دو هفته گذشته مقابل پیکان و ماشین سازی تبریز پیروز شده اند و امیدوار اند تا با کسب امتیاز در این بازی، وضعیت خود را بهبود بخشند. نفت تهران هم اکنون با 8 برد، 8 تساوی و 6 شکست و کسب 32 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر خلیج فارس قرار دارند. آنها همچنین 26 گل زده و 24 گل خورده را در کارنامه خود می بینند.

در دیدار امروز پرسپولیس با کمبود بازیکن مخصوصا در خط دفاعی مواجه است. وحید امیری،  محمد انصاری،  حسین ماهینی، کمال الدین کامیابی نیا از محرومان پرسپولیس برای بازی فردا هستند و همچنین رامین رضاییان نیز به علت مسائل انضباطی از همراهی تیمش محروم است.

نفت تهران نیز سنگربان اول خود، یعنی میلاد فراهانی را در اختیار ندارد و محمد دانشگر دیگر محروم نفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها